شناسهٔ خبر: 30616 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مسوولین کشوری و استانی انجام شد؛

هم‌اندیشی ستاد اربعین حسینی در راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس

نشست نشست هم‌اندیشی ستاد اربعین حسینی به‌منظور برنامه‌ریزی در راستای اعزام زوار به مرز شلمچه در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس، در این نشست که به‌منظور برنامه‌ریزی در راستای اعزام زوار به مرز شلمچه در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس برگزار شد، علیرضا سیاهپور، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس، صادقی نماینده سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، یزدانی معاون حمل و نقل، سجادفر رئیس اداره مسافر، نمایندگان استانداری، حج و زیارت، شهرداری، تشکل‌های صنفی و مدیران شرکت‌ها و مؤسسات مسافربری حضور داشتند.

به گزارش روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس، صادقی در جریان این نشست، به تشریح سیاست‌های کلی ستاد در زمینه مدیریت و ساماندهی زوار اربعین حسینی و وظایف کمیته‌ها و دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط استانی پرداخت و رعایت قوانین و مقررات موضوعه توسط کلیه شرکت‌های مسافربری و صنوف را یادآور گردید.

صادقی در ادامه، به اقدامات صورت گرفته در جهت تردد ایمن ناوگان در مسیرهای منتهی به مرز شلمچه اشاره کرد و خواستار اطلاع‌رسانی و یا ابلاغ چند نکته از جمله عدم صدور صورت وضعیت به مرز مهران به هر دلیل، خودداری از سوخت‌گیری در مرز با وجود پیش‌بینی سوخت در محل، عدم استفاده از مسیر فرعی، اهتمام کمک به پلیس جهت خلوت نمودن مرز و انتقال زوار به مبادی کشور و ... شد.

وی در پایان، نحوه صدور صورت وضعیت توسط شرکت‌های مسافربری در ایام اربعین حسینی را مورد بررسی قرار داد و در مورد عوارض شهرداری و نرخ‌ها، توضیحات جامع و کاملی را ایراد نمود و به سؤالات مدعوین پاسخ دادند.

این گزارش حاکی از آن است که راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس نیز همانند دیگر استان‌های کشور به‌صورت مستمر در حال برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌ها جهت بهبود کیفیت ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی است و در این راستا تاکنون نشست‌های مختلفی را برگزار نموده است.

نظر شما