شناسهٔ خبر: 30772 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان:

ارتقاء ایمنی در محورهای مواصلاتی استان زنجان از مهمترین اولویت‌هاست

بازدید مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان خدابنده گفت: ارتقاء ایمنی در محورهای مواصلاتی استان زنجان از مهمترین اولویت‌های این اداره کل است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، ایرج دست‌نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان خدابنده و راهدارخانه‌های این شهرستان گفت: هر چند عمده تصادفات جاده‌های استان ناشی از رفتار پرخطر رانندگان است اما در برخی موارد، راه نیز در بروز و شدت تصادف نقش دارد از این رو انجام اقدامات اولیه برای ارتقای ایمنی راه‌ها نقش مهمی در کاهش تلفات تصادفات جاده‌ای استان خواهد داشت.

دست نشان در ادامه بازدید از راهدارخانه‌های شهرستان خدابنده تصریح کرد: فعالیت‌های نیروهای راهداری استان با توجه به نیاز مردم به خدمات مورد نظر از حساسیت قابل توجهی برخوردار است که این مهم با علاقه و شوق خاصی از سوی راهداران صورت می‌گیرد و این اداره کل تمام سعی خودرا دررفع مشکلات راهداران به کارخواهد گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: شهرستان خدابنده ۹۳/۱۷ درصد راه‌های ارتباطی استان زنجان را به خود اختصاص داده است و با توجه به کوهستانی بودن منطقه، آمادگی راهدارخانه‌های آن از اهمیت ویژه‌ای برخورداراست.

در ادامه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان روکش آسفالت شهرستان خدابنده بازدید کرد و شهردار و شورای شهر سهرورد از مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان به دلیل تلاش‌های سازنده این اداره کل در ایمن‌سازی و بهسازی راه‌های شهرستان خدابنده تقدیر و تشکر کردند.

نظر شما