شناسهٔ خبر: 30899 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز عملیات راهداری زمستانه شهرستان ملایر در همدان

ماشینهای راهداری زمستانه مسئول اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر با اعلام اینکه شهرستان ملایر ۲۰ درصد از راه‌های استان را به خود اختصاص داده است از آمادگی زمستانی راهداران این اداره برای فصل سرما خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر جواد نگاهداری، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر بیان کرد:  از مجموع چهار هزار و ۹۲۰ کیلومتر راه در سطح استان، ۹۳۱ کیلومتر آن (معادل ۲۲۰۰ کیلومتر راه همسنگ) در حوزه شهرستان ملایر قرار دارد.

وی به اهمیت محورهای مواصلاتی واقع در حوزه استحفاظی این شهرستان اشاره کرد و گفت : ارائه خدمات مناسب و به موقع راهداران در راستای تردد ایمن و روان در فصل زمستان ضروری است .

نگاهداری افزود : به منظور ارائه خدمات به موقع به کاربران جاده ای علاوه بر تکمیل و مجهز نمودن محل اداره به وسایل و ماشین الات راهداری  ؛  ۵  راهدارخانه واقع در محورهای مواصلاتی این شهرستان نیز از نظر تجهیزات تکمیل شده اند .

مسئول اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ملایر افزود :  ۴۶ دستگاه ماشین آلات سنگین راهداری وبرف رویی وهم چنین خودروهای سبک در راستای خدمات رسانی آماده شده است .

وی با اشاره به ماموریت های شبانه  گشت راهداری ابراز داشت : ماشین های گشت به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به کاربران راه و انجام  عملیات راهداری زمستانی ایمن توام با سرعت عمل می باشند.

نگاهداری بیان کرد : ۸۲ نفر نیروی راهداری این اداره آماده ارائه خدمات شایسته به مردم و مسافران در طول فصل زمستان هستند.

وی گفت : به منظور جلوگیری از لغزندگی جاده و کاهش تصادفات در شرایط جوی نامناسب  ۷۰۰۰ تن  نمک و ماسه تهیه و در محل مناسب دپو شده است تا برای جلوگیری از لغزندگی جاده ها , نمک پاشی به سرعت انجام شود.   

مسئول  اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر اضافه کرد : علاوه بر تکمیل تجهیزات جانبی و خودروهای سبک ؛ ۴۶ دستگاه ماشین آلات سنگین راهداری وبرف روبی آماده انجام عملیات  راهداری زمستانی ایمن توام با سرعت عمل می باشند.

نگاهداری ضمن تاکید بر آمادگی کامل  نیروهای راهداری این اداره در ارائه خدمات شایسته به مردم و مسافران ؛  از رانندگان خواست با رعایت اصول رانندگی ایمن در فصل سرما و همراه داشتن تجهیزات زمستانی سفر خود را با آرامش همراه کنند. /

نظر شما