شناسهٔ خبر: 30935 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

عفیفی پور خبر داد:

برنامه‌های مدیرکل جدید بنادر و دریانوردی هرمزگان/ تاکید بر حضور بخش خصوصی در پروژه‌های دریایی و بندری

اله مراد عفیفی پور اله مراد عفیفی پور مدیرکل جدید بنادر و دریانوردی هرمزگان، ضمن تشریح رویکردهای کاری خود برای ایجاد تحول در دو حوزه دریایی و بندری هرمزگان،گفت:عمده تلاش‌های صورت گرفته در حوزه دریایی و بندری توسط بخش خصوصی صورت می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، اله مراد عفیفی پور مدیرکل جدید بنادر و دریانوردی هرمزگان طی سخنانی در جلسه معارفه خود ضمن تشریح وضعیت بنادر و سواحل کشور و عضویت ایران در ۲۷ کنوانسیون و پروتکل دریایی، به تشریح جایگاه مهم این استان در حوزه صنعت حمل‌ونقل دریایی پرداخت.

وی در ادامه رویکردهای کاری خود را برای ایجاد تحول در دو حوزه دریایی و بندری هرمزگان، تشریح کرد.

مدیرکل جدید بنادر و دریانوردی هرمزگان از اعتقاد و باور قلبی خود به نقش نیروی انسانی در موفقیت‌های سازمانی نیز سخن گفت و اظهار داشت: عمده تلاش‌های صورت گرفته در حوزه دریایی و بندری توسط بخش خصوصی صورت می‌گیرد.

 عفیفی پور خواستار تداوم حمایت‌های استاندار و نمایندگان مجلس از مجموعه بنادر هرمزگان شد و گفت: تلاش می‌کنم که امانتدار خوبی در پذیرش این مسئولیت باشم.

در این مراسم هم‌چنین ابراهیم ایدنی، به بیان گزارشی مفصل در پنج محور در خصوص عملکرد و دستاوردهای ۳۰ ماهه خود در زمان تصدی مدیریت بنادر و دریانوردی هرمزگان پرداخت.

به گزارش روابط عمومی بندر شهید رجایی، وی از حمایت‌های مدیرعامل، اعضای هیات عامل سازمان بنادر، استاندار و نمایندگان مجلس ابراز قدردانی کرد و ضمن معرفی مدیرکل جدید اظهار داشت: آقای عفیفی پور شخصیتی با تجارب دریایی، متخصص و دلسوز است که به دلیل تسلط و شناخت کامل نسبت به حوزه بندری و دریایی، تفکری توسعه‌گرا دارد.

ایدنی ضمن طلب حلالیت از تمامی مسئولان و کارکنان سازمان بنادر و همچنین فعالان بخش خصوصی، ابراز امیدواری کرد که مدیرکل جدید بتواند جایگاه بندر شهید رجایی را در چارچوب طرح جامع بنادر بازرگانی کشور ارتقاء دهد.

نظر شما