شناسهٔ خبر: 31006 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در بازدید سیدعلایی از ادارات راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد:

پیشرفت ۶۰ درصدی احداث پل سوم بشار/ تاکید بر کوچک‌سازی و مناسب‌سازی ادارات راه و شهرسازی

 سید علایی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی به همراه معاون راهداری سازمان حمل و نقل جاده‌ای کشور از اداره راه و شهرسازی و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این استان بازدید کردند، این در حالیست که سرپرست اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه احداث پل سوم بشار از پروژه‌های اولویت‌دار در دست اجراست که تاکنون بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد، سید سعید سید علایی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی به همراه عبدالهاشم حسن نیا معاون راهداری سازمان حمل و نقل جاده‌ای کشور از نزدیک با پرسنل این ادارات ملاقات و در جریان کارهای اداری، مسائل و مشکلات دو اداره کل راه شهرسازی و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قرار گرفتند.

لازم به ذکر است گفته شود وزارت راه و شهرسازی به دنبال کوچک‌سازی و مناسب‌سازی ادارات هست، که در این راستا ساختار مدیریت راهداری و ادارات زیرمجموعه آن از راه و شهرسازی به راهداری و حمل و نقل جاده‌ای منتقل شده است.

همچنین در بازدیدی که سرپرست اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد، استاندار و جمعی از مسئولی استانی از پروژه پل سوم بشار داشتند، محمدعلی علیمردانی گفت: برآورد ریالی برای تکمیل و بهره‌برداری این طرح افزون بر ۱۵۰ میلیارد ریال است.

علیمردانی افزود: اجرای پل سوم بشار یکی از اولویت‌های مهم این نهاد اجرایی است و به‌صورت روزانه روند اجرای آن مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی میزان پیشرفت فیزیکی این طرح را هم‌اینک بالای ۶۰ درصد ذکر کرد و افزود: تلاش می‌شود که تا پایان امسال این طرح مهم عمرانی به بهره‌برداری برسد.

سید موسی خادمی در بازدید از این طرح عمرانی اظهار کرد: معطل ماندن و طولانی شدن روند اجرای این پل که یکی از طرح‌های مهم عمران شهری محسوب می‌شود، سبب نارضایتی عمومی مردم شده است.

وی با توجه به مزایای اجرای این طرح مهم عمرانی به‌ویژه در راستای کاهش محسوس بار ترافیکی در شهر یاسوج از مدیرکل راه و شهرسازی استان خواست اجرای این طرح را حتی با چندین پیمانکار و کار شبانه‌روزی بیش از گذشته شتاب بخشد.

نظر شما