شناسهٔ خبر: 31088 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

معاون مسافری راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران؛

تامین ۵۹۴ رام قطار برای ایام ۲۸ صفر/ جابجایی ۸۸ هزار زائر اربعین تا پنجم آذر

مسافران نوروزی در ایستگاه راه آهن مشهد معاون مسافری شرکت راه‌آهن با اشاره به آمادگی این شرکت برای ایام ۲۸ صفر گفت: از ۴ تا ۱۴ آذرماه ۱۹۱ هزار و ۵۰۰ صندلی در قالب ۵۹۴ رام قطار برای انتقال زائران به مشهد مقدس پیش‌بینی شده است

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی میرحسن موسوی معاون مسافری شرکت راه‌آهن اظهار داشت: در ایام ۲۸ صفر از ۴ تا ۱۴ آذرماه ۱۹۱ هزار و ۵۰۰ صندلی در قالب ۵۹۴ رام قطار پیش بینی شده است و تمام تلاش خود را برای انتقال زائران مشهد مقدس در ۲۸ صفر بکار گرفته ایم.

وی افزود: ۳۳ رام قطار با ظرفیت ۲۲ هزار و ۵۰۰ صندلی به صورت فوق العاده برای زائران مشهد مقدس ویژه دوره ۲۸ صفر اختصاص یافته است.

موسوی به قطار ترکیبی تهران - کربلا اشاره کرد و افزود: این قطار هر سه شنبه از تهران به مقصد کربلا حرکت خواهد کرد.

وی گفت: راه آهن جمهوری اسلامی ایران از هفدهم آبان تا پنجم آذر ۵۷ هزار مسافر را از شهرهای مختلف به خرمشهر انتقال می‌دهد که با جابجایی برگشت زائران در چند روز آینده تعداد مسافر جابجا شده ۸۸ هزار نفر خواهد رسید.

موسوی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۱۰ هزار نفر بین خرمشهر تا شلمچه به صورت رایگان جابجا شده است که پیش بینی می شود با جابجایی زائران در روزهای آینده به ۱۴۰ هزار نفر برسد.

نظر شما