شناسهٔ خبر: 31137 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

وجود ۲۰۰کیلومتر راه روستایی آسفالته در بانه

راه روستایی رئیس اداره راه وشهر سازی شهرستان بانه گفت‌: از ۴۱۰ کیلومتر راه روستایی این شهرستان ،۲۰۰کیلومتر آن یعنی حدود ۵۰ درصد آسفالته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و هشرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهر ‌سازی کردستان، هیمن محمدی بهرام، رئیس اداره راه و شهرسازی بانه با اعلام این خبر اقدامات راه وشهر سازی بانه را در راستای بهبود شرایط  ترافیکی وارتقای شاخص های راه در آن شهرستان تشریح کرد.

محمدی بهرام عنوان کرد:علی رغم مشکلات اعتباری اقدامات خوبی از جمله اجرای روکش آسفالت در محورهای بانه – سقز ،بانه -  سردشت انجام شده است.

وی مشکل اصلی جاده بانه – سردشت را کامیون‌های حامل شن وماسه اعلام کرد وگفت: بیشتر این کامیون‌ها شبانه وبا اضافه بار بیش از دو برابر ظرفیت در این مسیرتردد می‌کنند که این خود باعث خرابی جسم و رویه جاده شده وچاله وشکستگی بسیاری را سبب شده است.

محمدی بهرام ادمه داد: با این اوصاف امسال اقدام به لکه گیری مسیر بانه – سردشت کرده‌ایم تا مشکلات را به حداقل برسانیم.

رئیس راه وشهر سازی بر ضرورت ارتقای استاندارد جاده‌های شهرستان بانه تاکید کرد و گفت: همکاری مردم ورانندگان شرط اصلی در امنیت کاربران است که باید با دقت به تابلو علایم ایمنی وتوصیه‌های راهداران وپلیس راه توجه کنند و در راستای کاهش  تصادفات وتلفات گام بردارند.

وی با اشاره به شروع فصل سرما وبارش‌ها در استان و وجود شرایط  توپوگرافی خشن منطقه از رانندگان درخواست کرد که وسایل نقلیه خود را به تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ مجهز کنند وبه توصیه‌های عوامل امدادی وپلیس راه توجه کنند.

نظر شما