شناسهٔ خبر: 31182 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

صبح امروز انجام گرفت؛

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از محورهای استان مازندران/ تداوم برودت هوا و قطعی آب، برق و گاز مناطق شهری و روستایی استان

داود كشاورزيان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از جاده‌های برف‌گیر استان مازندران بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت گروه‌های راهداری زمستانی مازندران قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، داود کشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از راه های استان مازندران بازدید کرد و در این بازدید از نزدیک درجریان کارکرد گروه های راهداری زمستانی مازندران مستقر در جاده ها و گردنه های برفگیر قرار گرفت.

ورود سامانه بارشی به مازندران از دوم آذرماه باعث بارش برف سنگین و کاهش ۱۰ تا ۱۵ درجه ای دما و مسدود شدن راههای ۵۰۰ روستا و اختلال درتردد خودروها در محورهای اصلی این استان شد.

همچنین بارش برف و برودت هوا و یخبندان باعث قطع آب، برق و گاز تعداد زیادی از مناطق شهری و روستایی مازندران شده است که با گذشت ۲۴ ساعت همچنان آب، برق و گاز برخی از این مناطق قطع است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر محور اصلی و فرعی دارد که سه هزار و ۷۰۰ کیلومتر از این محور را جاده های برفگیر و گردنه تشکیل می دهد و ماه جاری ۳۳ گروه راهداری به ۱۳ گردنه این استان اعزام شدند./

نظر شما