شناسهٔ خبر: 31248 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

در پی حادثه قطار مسافربری عنوان شد:

تسلیت جهانگیری به ملت ایران/ تاکید بر برخورد جدی با مقصران احتمالی سانحه تصادم قطارهای مسافری

جهانگیری معاون اول رییس جمهوری، جان باختن تعدادی از هموطنان در سانحه برخورد دو قطار مسافربری در استان سمنان را تسلیت گفت و تاکید کرد: اطمینان می دهم با بررسی دقیق، فوری و همه جانبه موضوع، با عوامل و مقصران احتمالی بروز این حادثه ناگوار، برخورد جدی خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی اسحاق جهانگیری روز شنبه با صدور پیامی تصریح کرده است: سانحه تلخ و غم انگیز برخورد دو قطار مسافربری راه آهن جمهوری اسلامی ایران در منطقه هفت خوان شهرستان سمنان که موجب جان باختن و مصدوم شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان شد، موجب تأثر و تألم فراوان شد. 

معاون اول رییس جمهوری افزوده است: ضمن تسلیت این مصیبت دردناک به عموم ملت شریف ایران، مردم متدین و انقلابی آذربایجان شرقی و به ویژه خانواده های عزیز داغدار، به ملت بزرگ و صبور ایران اطمینان می دهم که با بررسی دقیق، فوری و همه جانبه به موضوع، با عوامل و مقصران احتمالی بروز این حادثه ناگوار، برخورد جدی خواهد شد.

بر پایه گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جموری، جهانگیری در پایان از خداوند منان برای جان باختگان غفران و رحمت واسعه الهی، برای آسیب دیدگان آرزوی شفای عاجل و برای خانواده ها و بستگان داغدار صبر و اجر مسالت کرد.

متن پیام معاون اول رئیس جمهوری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحيم
انالله و انا اليه راجعون

سانحه تلخ و غم انگيز برخورد دو قطار مسافربري راه آهن جمهوري اسلامي ايران در منطقه هفت خوان شهرستان سمنان كه موجب جان باختن و مصدوم شدن تعدادي از هموطنان عزيزمان شد، موجب تأثر و تألم فراوان گرديد.

ضمن تسليت اين مصيبت دردناك به عموم ملت شريف ايران، مردم متدين و انقلابي آذربايجان شرقي و به ويژه خانواده هاي عزيز داغدار، به ملت بزرگ و صبور ايران اطمينان مي دهم كه با بررسي دقيق و فوري و همه جانبه موضوع، با عوامل و مقصران احتمالي بروز اين حادثه ناگوار، برخورد جدي خواهد شد.

از خداوند منان براي جان باختگان غفران و رحمت واسعه الهي، براي آسيب ديدگان آرزوي شفاي عاجل و براي خانواده ها و بستگان داغدار صبر و اجر مسألت دارم.

اسحاق جهانگيري
معاون اول رييس جمهور 

سانحه برخورد قطارهای مسافری تبریز- مشهد و سمنان- مشهد حدود ساعت هشت صبح دیروز (جمعه پنجم آذرماه) رخ داد که در این حادثه ۴۵ نفر از هموطنانمان جان باختند.

نظر شما