شناسهٔ خبر: 31336 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

روحانی در جلسه هیأت دولت مطرح کرد:

تاکید بر بررسی دقیق دلایل وقوع حادثه ریلی و اتخاذ تدابیر لازم/ اقدام پورسیدآقایی سنجیده و مسئولانه بود

هیات دولت رییس‌ جمهوری ضمن تسلیت به ملت ایران به ویژه مردم متدین و غیور تبریز و دیگر شهرهای آذربایجان شرقی و خوزستان و تقاضای صبر و اجر و تعالی مقام برای زائرانی که در مسیر عشق و ارادت به خاندان عصمت و طهارت (ع) جان باختند، مسئولین را به بررسی دقیق دلایل وقوع و اتخاذ تدابیر لازم برای پیشگیری از تکرار حوادث مشابه و برنامه‌ریزی برای آینده موظف کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی عصر یکشنبه در جلسه هیأت دولت، اقدام مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران را سنجیده و مسئولانه دانست که با پذیرش مسئولیت و عذرخواهی از مردم، استعفا داد.

رییس‌ جمهوری ضمن تسلیت به ملت ایران به ویژه مردم متدین و غیور تبریز و دیگر شهرهای آذربایجان شرقی و خوزستان و تقاضای صبر و اجر و تعالی مقام برای زائرانی که در مسیر عشق و ارادت به خاندان عصمت و طهارت (ع) جان باختند، مسئولین را به بررسی دقیق دلایل وقوع و اتخاذ تدابیر لازم برای پیشگیری از تکرار حوادث مشابه و برنامه‌ریزی برای آینده موظف کرد.

در ادامه جلسه، وزرای راه و شهرسازی، کشور و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گزارشی از حوادث تلخ تروریستی حله و تصادم قطارها که منجر به جان باختن تعدادی از هموطنان عزیزمان شد را به اطلاع هیأت وزیران رساندند.

در این گزارش، به بررسی دلایل وقوع، اقدامات انجام شده درباره شناسایی پیکرها، رسیدگی به مصدومان و مجروحان و سرکشی به خانواده‌ها و تمهیداتی که برای پیشگیری از اقدامات مشابه انجام شده، اشاره شد.

در ادامه، اعضای هیات دولت ضمن بحث و بررسی در خصوص لایحه بودجه سال ۱۳۹۶ کل کشور، تعدادی دیگر از تبصره‌های آن را به تصویب رساندند.

نظر شما