شناسهٔ خبر: 3140 - سرویس راهنمای پایگاه خبری
نسخه قابل چاپ

هفتمین شماره فصلنامه خیرین مسکن‌ساز منتشر شد

فصلنامه خیرین هفتمین شماره فصلنامه خیرین مسکن‌ساز ویژه فصل پاییز منتشر شد. در این شماره از فصلنامه وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن برای اعطای زمین به خیرین مسکن ساز آمادگی خود را اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در این فصلنامه موضوعات اخبار دفتر مرکزی انجمن خیرین‌ مسکن‌ساز٬ همایش‌ها و افتتاحیه پروژه‌های استانی، اخبار مجلس، اخبار انجمن خیرین مسکن‌ساز، مقاله اخلاق حرفه‌ای، مقاله تجربه جهانی در ساخت مسکن اجتماعی منتشر شده است.

همچنین اخباری از مراسم کلنگ‌زنی احداث 44 واحد مسکونی برای اقشار آسیب‌پذیر در شهرستان نطنز، کمک یک هزار میلیاردی ریالی نیکوکاران برای ساخت مسکن نیازمندان، پیگیری برای تخصیص و تملک اراضی، ساخت پروژه 102 واحدی شهرک منظریه یا کمک یک خیر، مشارکت خیرین مسکن‌ساز و فرهنگیان در احداث مسکن اقشار کم درآمد، کلنگ‌زنی 33 واحدی انجمن خیرین مسکن‌ساز خدابنده، آمادگی خیرین برای ساخت 1000 واحد مسکونی ویژه مددجویان در قم، تعامل تامین اجتماعی قم، انجمن خیرین مسکن‌ساز و پروژه 224 واحدی انجمن خیرین مسکن‌ساز نیایش کرمان فاز 1 و 2، تامین مسکن اقشار مختلف مردم از دغدغه جدی مسئولان، بهره‌برداری از 592 واحد مسکونی خیرساز در فارس، 5 میلیون خانوار مستاجر در سطح کشور، آمادگی وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن برای اعطای زمین به خیرین مسکن ساز و بهره‌برداری از مجتمع 100 واحدی گل‌محمدی مراغه در این فصلنامه منعکس شده است.

 در هفتمین شماره فصلنامه خیرین مسکن‌ساز آمده است: "نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی مجلس بندهایی از لایحه بودجه 93 را به تصویب رساندند که بر اساس آن خیرین برای شرکت در اجرای طرح‌های عمرانی تشویق می‌شوند. به موجب این مصوبه، تسهیلات اعطایی توسط خیرین تضمین می‌شود و معاونت برنامه‌ریزی رییس جمهور موظف است برای بازپرداخت سود و کارمزد تسهیلات باقی مانده طرح‌های خاتمه یافته موضوع این قانون، ردیف اعتباری مشخصی از لوایح  بودجه سنواتی پیش‌بینی کند."/

نظر شما