شناسهٔ خبر: 31443 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بنایی در گفتگو با پایگاه خبری اعلام کرد:

عملکرد قابل قبول وزارت راه و شهرسازی طی سه سال گذشته در خراسان رضوی/ احداث فرودگاه گناباد و مسیر ریلی مشهد- زاهدان؛ طرح‌های عمرانی اولویت‌دار استان

حمید بنایی نماینده  گناباد و بجستان و عضو کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی عملکرد وزارت راه و شهرسازی را طی سه سال گذشته در خراسان رضوی قابل قبول و خوب ارزیابی کرد و گفت: تحقق مطالبات پیمانکاران، تکمیل محور بجستان- فردوس، اتمام پروژه احداث فرودگاه گناباد و اجرای مسیر ریلی مشهد- زاهدان  از پروژه‌های اولویت‌دار دو شهرستان گناباد و بجستان به شمار می‌رود که امید است با تلاش وزارت راه و شهرسازی هرچه زودتر به انجام برسد.

حمید بنایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خصوص پروژه‌های عمرانی افتتاحی با حضور وزیر راه و شهرسازی در استان خراسان رضوی بیان کرد: خوشبختانه به همراه وزیر راه و شهرسازی و هیئت همراه به دو شهرستان گناباد و بجستان واقع در استان خراسان رضوی سفر کرده و از نزدیک در جریان جزئیات پروژه‌های اجرایی و مورد نیاز در این مناطق قرار گرفتیم.

بنایی در ادامه با بیان این مطلب که ۱۰ کیلومتر از مسیر گناباد به سمت مهنه با حضور وزیر راه و شهرسازی به افتتاح رسید گفت: این پروژه در مدت زمان ۹ ماه اجرا و به پایان رسید. پیش از آغاز عملیات اجرایی بخشی از مراحل زیرسازی انجام شده بود و با سفر معاونین وزیر راه و شهرسازی به استان ۳ میلیارد تومان اوراق برای تسریع در تکمیل آن اختصاص پیدا کرد.

نماینده گناباد و بجستان در مجلس و عضو کمیسیون عمران در این خصوص تأکید کرد: همچنین در سفر وزیر راه و شهرسازی ۱۰ کیلومتر دوم مسیر گناباد- مهنه نیز با حضور آقای آخوندی کلنگزنی و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

وی همچنین اضافه کرد: ۱۵ کیلومتر باقی‌مانده از این مسیر نیز به دستور وزیر راه و شهرسازی در برنامه شرکت ساخت و توسعه راه‌های کشور قرار گرفت تا مناقصه و پیمانکار آن تا پایان سال جاری مشخص شود.

بنایی با اشاره به اینکه دوبانده شدن محور گناباد به منطقه خضری شهر قائن از دیگر دستورهای وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان خراسان رضوی به شمار می‌رود گفت: در این حوزه نیز به دلیل بروز سوانح و تلفات بسیار دستور داده شد تا هر چه سریعتر مراحل ایمن‌سازی جاده انجام و مناقصه و پیمانکار اجرای طرح مشخص شود.

نماینده  گناباد و بجستان در مجلس و عضو کمیسیون عمران در ادامه سخنان خود ضمن تشکر از فعالیت‌های وزارت راه و شهرسازی در استان اعلام کرد: اتفاقات بسیار خوبی طی سه سال گذشته در بخش عمرانی خراسان رضوی انجام گرفته که در سطح قابل قبولی وجود دارد.

بنایی در ادامه اضافه کرد: تحقق مطالبات پیمانکاران، تکمیل محور بجستان- فردوس، اتمام پروژه احداث فرودگاه گناباد و اجرای مسیر ریلی مشهد- زاهدان از پروژه‌های اولویت‌دار دو شهرستان گناباد و بجستان به شمار می‌رود که امید است با تلاش وزارت راه و شهرسازی هرچه زودتر به انجام برسد.

به گفته این نماینده مجلس پروژه احداث فرودگاه گناباد از ۲۰ سال گذشته آغاز شده است که با کمک‌های مردمی در حال حاضر پیشرفت فیزیکی قابل قبولی یافته است./

نظر شما