شناسهٔ خبر: 31543 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان قم خبر داد:

بهره‌برداری از پروژه بهسازی و روکش آسفالت محور روستایی در استان قم

راه روستایی مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: اجرای بهسازی و روکش آسفالت محور روستایی تاج خاتون (واقع در محور سلفچگان به طرف تاج خاتون تا ابتدای روستا) به طول ۸/۵ کیلومتر انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، عباس فراهانی بیان کرد: با توجه به اهمیت محور روستایی تاج خاتون و حجم بالای تردد خودروهای عبوری، بهسازی و روکش مسیر از ابتدای امسال در اولویت کاری این اداره قرار گرفته بود.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان قم با اشاره به این که اجرای این پروژه حدود ۷۵ روز انجام پذیرفت، افزود: بالغ بر ۱۲ هزار میلیون ریال اعتبار در این خصوص هزینه شده است.

وی گفت: هم‌زمان با بهسازی محور روستایی تاج خاتون عملیات ایمن‌سازی شامل تعریض، شانه سازی و رفع دو نقطه حادثه‌خیز نیز انجام شد.

عباس فراهانی در پایان توضیح داد: در صورت آزادسازی مسیر توسط دهیاری و شورای روستای تاج خاتون با هماهنگی بخشداری بخش سلفچگان، این اداره کل نسبت به ایجاد جاده کمربندی جهت تسهیل در عبور و مرور و روان‌سازی ترافیک اقدام خواهد کرد.

نظر شما