شناسهٔ خبر: 31575 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

انتزاع حوزه راهداری راه و شهرسازی و الحاق به حمل ‌ونقل و پایانه‌ها در چهارمحال و بختیاری

قاسم قاسمی مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری از انتزاع حوزه راهداری این اداره کل و الحاق به اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری، قاسم قاسمی با اشاره به مسئله انتزاع و ادغام حوزه راهداری گفت: این مهم در راستای اجرای مصوبه شورای عالی اداری کشور و همچنین دستورالعمل مقام عالی وزارت در بین ادارات کل راه و شهرسازی و حمل و نقل و پایانه‌های کشور انجام گرفته است.

قاسم قاسمی در ادامه افزود: بر اساس دستورالعمل تدوین شده توسط وزیر راه و شهرسازی و ابلاغ به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور فرآیند نقل و انتقال شامل انتقال کارکنان، تجهیزات، ماشین‌آلات، ساختمان‌ها و..... در حوزه راهداری به اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ها ملحق شد.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: با انتزاع حوزه راهداری، تعداد حدود ۳۱۰ نفر کارمند رسمی، پیمانی و قراردادی به اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان منتقل شده‌اند.

وی تصریح کرد: با توجه به اجرای این مصوبه، اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ها از این پس به عنوان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تغییر نام پیدا می‌کند.

نظر شما