شناسهٔ خبر: 31753 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

با صدور چند اطلاعیه مطرح شد:

آخرین وضعیت نشست‌وبرخاست هواپیما در چند فرودگاه بزرگ کشور/ قبل از حضور در فرودگاه با اطلاعات پرواز تماس بگیرید/ جزئیات شرایط پرواز از فرودگاه مهرآباد

فرودگاه برف با رسیدن دید افقی به ۱۰۰ متر کلیه پروازهای ورودی و خروجی در فرودگاه مشهد بحالت تعلیق در امدند و هم چنین روابط عمومی فرودگاه مهرآباد گزارش داده است که پروازهای مهرآباد به شرط مناسب بودن شرایط جوی مقصد طبق برنامه زمانبندی شده که از قبل برنامه ریزی شده انجام می‌گردد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی روابط عمومی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران طی اطلاعیه ای اعلام داشت با توجه به ناپایداری شرایط جوی و بارش برف و باران و متغیر بودن وضعیت جوی در نوار شمالی، شمال غربی و شمال شرقی کشور، هموطنان عزیز قبل از حضور در فرودگاههای مناطق یاد شده ضمن تماس با اطلاعات پرواز فرودگاه مورد نظر، تغییرات احتمالی در برنامه پروازی خود را دریافت و برابر آن برنامه ریزی نمایند.

بر اساس  اطلاعیه شرکت فرودگاهها با توجه به شرایط جوی پرواز ورودی شب گذشته از مشهد و تهران شرکت آسمان به فرودگاه گرگان باطل شد.

بارش برف در فرودگاه مشهد از شب گذشته ادامه دارد و هم اکنون دید افقی ۱۰۰ متر اعلام شد.

بر اساس اعلام فرودگاه مشهد هم اکنون کلیه پروازهای ورودی و خروجی بحالت تعلیق در امدند.

هم چنین فرودگاه گلستان بعلت بارش برف باکاهش دیدمواجه شده است.

دو پرواز  تهران- گرگان و مشهد- گرگان اسمان منتظر بهبود شرایط جوی گرگان هستند.

شرایط جوی مهرآباد برای  نشست وبرخاست پرواز مناسب می باشد

با این حال روابط عمومی فرودگاه مهرآباد گزارش داده است که پروازهای مهرآباد به شرط مناسب بودن شرایط جوی مقصد طبق برنامه زمانبندی شده که از قبل برنامه ریزی شده انجام می‌گردد.

نظر شما