شناسهٔ خبر: 31782 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

تحلیل ساختار حرفه‌ای مرمت در ایران

پوستر ساختار حرفه‌ای مرمت ایران در نخستین نشست تخصصی جامعه دانشگاهی مرمت ایران با حضور متخصصان مرمت و استادان دانشگاه در سالن همایش مرکز آموزش عالی میراث‌فرهنگی تحلیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نخستین نشست تخصصی جامعه‌دانشگاهی مرمت ایران با حمایت و همکاری انجمن‌های علمی مرمت و احیای بناها و بافت‌های‌تاریخی دانشگاه‌های ایران و مرکز آموزش‌عالی میراث‌فرهنگی برگزار می‌شود.

این نشست که با حضور جامعه‌دانشگاهی مرمت ایران و جمعی از مسئولان برگزار می‌شود ساختار حرفه‌ای جامعه مرمت ایران را به نقد می‌گذارد.

نخستین نشست تخصصی جامعه دانشگاهی مرمت ایران چهارشنبه ۲۴ آذرماه از ساعت ۳۰ :۸ صبحت در سالن همایش‌های مرکز آموزش‌عالی میراث‌فرهنگی به نشانی تهران، نیاوران، خیابان شهید پورابتهاج، خیابان شهید نصیرآبادی برگزار می‌شود.

مرمت معماری و باززنده سازی بناهای تاریخی، شاخه‌ای از هنر معماری است که بر پایه شناخت و مطالعه بناها و بافت‌های تاریخی و آثار باستانی به احیای فضاهای تاریخی به لحاط کالبدی، ساختاری و عملکردی می‌پردازد. این هنر که شاخه‌ای آمیخته از دانش، تکنولوژی، مهندسی و هنر معماری است شاملِ شکل‌ها و سطوح گوناگونی از پژوهش و تحقیق درباره هنر و معماری تاریخی است.

شرکت برای دانشجویان رشته‌های مرمت و معماری در این نشست آزاد است و علاقمندان می‌توانند در نشست فوق حضور بهم رسانند. /

 

برچسب‌ها:

نظر شما