شناسهٔ خبر: 31818 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تصویب طرح تفصیلی شهر فریدونشهر در استان اصفهان

محمد علی طرفه طرح تفصیلی شهر فریدونشهر استان اصفهان با بررسی طرح موجود و بازبینی طرح جامع مصوب به عنوان طرح بالادست کمبودهای شهر را تأمین نموده و پیشنهاد‌های لازم در سطح محلات و نواحی شهر را ارائه می‌نماید که با کلیات این طرح موافقت شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، در جلسه کمیسیون ماده ۵ این هفتهٔ استان که در خصوص شهر خمینی‌شهر برگزار شد ۲۶ مورد از موارد دستور کار در خصوص تغییر کاربری‌ها، حذف گذر، جابجایی گذر، افزایش سطح اشغال و دیگر موارد بحث و تبادل‌نظر و سپس به تأیید رسید.

در ادامه، در جلسه بررسی طرح تفصیلی شهر فریدونشهر که به ریاست محمدعلی طرفه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضور حجت ا... غلامی مدیرکل راه و شهرسازی استان و دیگر اعضاء تشکیل شد کلیات طرح تفصیلی شهر فریدونشهر به تصویب رسید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهر فریدونشهر به لحاظ جذب گردشگران در این منطقه افزود: شهرستان فریدونشهر ظرفیت‌های خوبی به لحاظ جذب گردشگران داخلی و خارجی دارد که نیاز است در این خصوص مطالعات بیشتر و بهتری انجام پذیرد.

وی متذکر شد: دسترسی‌های لازم جهت مناطق گردشگری مشخص و از اطلاعات موجود استفاده و ضمن تهیه بازار محلی، برای این شهرستان به‌صورت ویژه طرح ارائه گردد.

گفتنی است شهرستان فریدونشهر در غرب استان اصفهان و به عنوان بام ایران‌زمین شناخته شده که مساحت محدوده آن ۵۴۱ هکتار و جمعیت ساکن، بیش از ۱۵ هزار نفر برای افق طرح پیش‌بینی شده است.

نظر شما