شناسهٔ خبر: 32088 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

واكنش‌ها نسبت به انتشار اخبار دروغ از صدا و سيما؛

سخنگوی فراکسیون امید مجلس: صدا و سیما نباید سیاسی و غیرمنصفانه عمل کند/ صدا و سيما باعث دامن‌زدن به جو احساسی در كشور شد

بهرام پارسایی سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: صدا و سیما در موضوعات مختلف نباید غیرمنصفانه و سیاسی عمل کند و در موضوع تصادف دو قطار می‌بایست نظر کارشناسی می داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي بهرام پارسایی افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی خصوصا اعضای فراکسیون امید پس از این حادثه بیان کردند که تا تحقیقات کارشناسی صورت نگیرد در این راستا اظهارنظر نمی کنند؛ اگر صدا و سیما می‌خواهد در این راستا سخن بگوید باید اظهاراتش کارشناسی و مورد وثوق باشد زیرا مردم زیادی مخاطب آن هستند.

این نماینده افزود: نباید زمانی که جو احساسی به وجود می آید صدا و سیما به آن دامن بزند؛ در همه کشورها سوانح مختلفی به وجود می آید؛ در کشور ما هم سالانه ٢٠ هزار نفر تلفات ناشی از تصادفات داریم؛ آیا به این موضوعات هم اینگونه پرداخته می شود.

وی ادامه داد: اگر صدا و سیما منصفانه پوشش می دهد، باید همه این اتفاقات را هم بوشش دهد.

نماینده مردم شیراز افزود: افراط و تفریط به هیچ وجه خوب نیست؛ صدا و سیما همواره باید واقعیات را پخش کند و تنها نباید روی یک موضوع خاص مانور دهد که شائبه سیاسی بودن ایجاد کند.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس با ايرنا گفت: در دولت قبل هم شاهد چندین سقوط هواپیما بودیم ولی آیا چنین پوششی داده شد؟ درست است که باید این موضوع به جدیت پیگیری شود ولی در کنار آن باید منصفانه عمل کنیم.

نظر شما