شناسهٔ خبر: 32148 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

نویدی خبر داد:

فرودگاه امام در آستانه نوروز امسال شاهد رفتاری بهتر با مسافر خواهد بود/ باید هاب اول منطقه در بخش بار و هاب دوم در بخش مسافر شويم

محمود نویدی مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با بیان اینکه امیدواریم با اصلاح مقررات در دست بررسی بتوانیم به عنوان هماهنگ کننده در رفع مشکلات این فرودگاه کارایی بیشتری داشته باشیم، گفت: امسال و تا پیش از شروع سفرهای نوروزی سال ۹۶ رفتاری متفاوت در فرودگاه امام(ره) و فرودگاهی بهتر در بخش‌هایی نظیر ترمینال‌ها، پارکینگ و... را شاهد خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمود نویدی در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با سایر مقامات هوایی که درحاشیه نمایشگاه راهسازی، راهداری و حمل و نقل برگزار شد گفت، گفت. شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) به عنوان متولی برنامه پنجم ماده ۱۶۶ باید هاب اول منطقه در بخش بار و هاب دوم در بخش مسافر باشد، که این در قالب دو برنامه پنج و ۱۰ ساله اجرا می‌شود.

وی با توضیح اینکه این برنامه سرفصل کارها خواهد بود و ما را به پیش بینی‌ها در برنامه پنجم خواهد رساند، گفت :غیر از ظرفیت و مشکلات موجود در فرودگاه امام، بنای ما بر این است که فرودگاه را در رفتار با مسافر بهینه کنیم  و از همین ظرفیت موجود به نحو احسنت استفاده کنیم.

 به گفته نویدی این فرودگاه به تازگی در بخش رفتار با مسافران و ایرلاین‌ها به موضوع رضایت مشتری پرداخته است و اگر بخواهیم رضایت مشتری را ملاک قرار دهیم، باید به بحث اصلاح قوانین و مقررات بپردازیم.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) اعلام کرد: در فرودگاه امام(ره) ۱۸ نهاد و ارگان فعالیت می‌کنند که ما وظیفه هماهنگی بین آنها را برعهده داریم، اما در تصمیمات و عملکرد آنها تصمیم‌ساز نیستیم و اتفاقا مجموعه اشتباهات این ارگان ها به معنای رفتار فرودگاه امام تمام خواهد شد.امیدواریم با اصلاح مقررات در دست بررسی بتوانیم به عنوان هماهنگ کننده در رفع مشکلات کارایی بیشتری داشته باشیم.

نویدی یادآورشد: امسال و تا پیش از شروع سفرهای نوروزی سال ۹۶ رفتاری متفاوت در فرودگاه امام(ره)  و فرودگاهی بهتر در بخش‌هایی نظیر ترمینال‌ها، پارکینگ و... را شاهد خواهیم بود.

نظر شما