شناسهٔ خبر: 32245 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان زنجان خبر داد:

پیشرفت مطلوب مراحل  احداث پاسگاه‌های پیش‌ساخته پلیس‌راه در محورهای استان زنجان

ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان از پیشرفت مطلوب ساخت پاسگاه‌های پیش‌ساخته پلیس‌راه در محورهای مواصلاتی استان زنجان خبر داد.

به گزارش پايگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از راهداری و حمل ونقل جاده‌ای ایرج دست‌نشان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان با اعلام این خبر گفت : سه پاسگاه پیش‌ساخته  پلیس‌راه درمحورهای میانه،بیجار و زنجان- تاکستان  در دست‌ساخت است.

دست‌نشان تصریح کرد: پاسگاه پیش‌ساخته پلیس‌راه جاده میانه ۵۰ درصد پیشرفت داشته است و عملیات خاک‌برداری و آماده‌سازی  پاسگاه پلیس‌راه جاده بیجار نیز به اتمام رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان بابیان اینکه ساختمان‌های جدید پاسگاه‌های پلیس‌راه به‌صورت پیش‌ساخته و  باهدف ایجاد تحولی جدید در سیستم حمل‌ونقل جاده‌ای استان و همچنین به‌منظور رضایتمندی بیشتر مردم از مسائل  و رفع مشکلات جاده‌ای در استان زنجان احداث می‌شود اظهار داشت : کلیه مراحل نصب قطعات پاسگاه پیش‌ساخته پلیس‌راه محور زنجان- تاکستان نیز انجام‌گرفته است و این پاسگاه در حال حاضر آماده نصب جداکننده‌های داخلی و پنجره‌ها ،شیب بندی وعایقکاری بام و سایر عملیات نازک‌کاری است.

دست‌نشان  بیان داشت : در حال حاضر ۸.پاسگاه پلیس‌راه در محورهای مواصلاتی استان زنجان وجود دارد  و ساختمان‌های پیش‌ساخته جدید برگرفته از تکنولوژی‌های جدید و به‌روز می‌باشند که از کیفیت بهتری نسبت به ساختمان‌های قبلی برخوردار است و پاسگاه پلیس‌راه مذکور جایگزین پاسگاه فعلی شده و در این راستا بازسازی پاسگاه‌های پلیس‌راه محور زنجان – بیجار و زنجان – خرمدره نیز در دستور کار قرار دارد.

نظر شما