شناسهٔ خبر: 32264 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین مطرح کرد:

ادغام راهداری و حمل و نقل فرصتی برای ارایه خدمات بهتر در هر دو بخش

حامد مانی فر در پیام تبریک رییس شورای هماهنگی مدیران راه و شهرسازی استان قزوین به مناسبت هفته حمل و نقل و روز راهدار ازادغام مدیریت راهداری با حمل و نقل و پایانه‌ها و شکل گیری ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، به عنوان گام بلندی برای دست یافتن به اهداف و آرمان‌های وزارتخانه یاد شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، حامد مانی فر، مدیر کل راه و شهرسازی استان با اعلام این موضوع با توجه به ادغام مجموعه ی مدیریت راهداری با اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان و همچنین به مناسبت قرار داشتن در هفته حمل و نقل و راهداری، طی پیامی از کوشش شبانه روزی و مداوم راهداران و فعالین حوزه حمل و نقل استان تقدیر کرد.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

حضور ارجمند راهداران خستگی ناپذیر و فعالین عرصه حمل و نقل استان قزوین

با سلام و احترام

بر هیچکس پوشیده نیست که استان قزوین همواره یکی از پنج استان نخست کشور در حوزه ی ترافیک عبوری بوده و از دیرباز با توجه به قرارگیری در راه ابریشم، جایگاهی بلند در اقتصاد حمل و نقل داشته است. حجم گسترده طول راه‌ها در این استان که نسبت به وسعت آن بسیار چشمگیر است، برف گیر بودن، وجود کولاک‌های دایمی شدید و کوهستانی بودن راه‌ها و همچنین قرار گرفتن در کریدور ارتباطی شمال به جنوب و غرب به شرق کشور، ارایه خدمات در این حوزه را دشوارتر و جانفرساتر نموده است؛ ولی با وجود همه این فراز و نشیب‌ها، مجموعه راه و شهرسازی استان قزوین کوشیده تا از این امکان موقعیتی خود بهره برده و با کاستن از تهدیدها بر فرصت‌ها بیفزاید، کسب رتبه سوم در داشتن طول آزاد راه، بزرگراه و میزان روشنایی، تلاش مضاعف برای کاهش تلفات رانندگی از سال ۸۵ ، تجیهز و تکمیل بیش از ۲۵باب راهدارخانه در سراسر محورهای استان و همچنین تلاش برای ارتقای امکانات حمل و نقلی جهت بهره گیری از فرصت‌های بی‌شمار مربوط به این بخش و... بخشی از نتایج تلاش شبانه روزی در این حوزه‌ها بوده است.

بی‌گمان ادغام مدیریت راهداری با حمل و نقل و پایانه‌ها و شکل گیری ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، گام بلندیست برای دست یافتن به اهداف و آرمان‌های وزارتخانه که نه تنها موجب قطع و یا کاهش همکاری میان اجزای مختلف مجموعه دستگاه‌ها و سازمان‌های تابعه راه و شهرسازی استان نخواهد بود، بلکه لزوم هماهنگی و پیوستگی بیش از پیش میان آنها جهت تحقق سیاست‌های کلان وزارتخانه و توسعه پایدار در حمل و نقل و شهرسازی را ضروری خواهد ساخت.

 اینجانب ضمن قدردانی از تلاش و کوشش جهادی شما راهداران ارجمند در طول راهها و همچنین خدمات ارزنده کلیه فعالان حوزه حمل و نقل استان قزوین، هفته حمل و نقل و راهداری را به حضورتان تبریک عرض نموده و از پروردگار یگانه می‌خواهم که بهروزی و سربلندی را همراهتان کرده و گام‌هایتان را همچون گذشته برای خدمت به مردمان گرامی این سرزمین کهن استوار گرداناد.

نظر شما