شناسهٔ خبر: 32298 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

آزمایشگاه قیر پی جی در مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی راه‌انداز ی شد/ امضای تفاهمنامه ۴ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریالی

تفاهم نامه طی تفاهمنامه‌ای میان مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی و بخش خصوصی به ارزش ۴ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال آزمایشگاه قیر عملکردی (پی جی) در مرکز تحقیقات رونمایی و راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی تفاهمنامه تجهیز و راه‌اندازی آزمایشگاه قیر پی جی در مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی به ارزش ۴ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال میان این مرکز و بخش خصوصی امضا شد.

این تفاهم‌نامه مابین مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی به نمایندگی محمد شکرچی زاده معاون وزیر و رئیس این مرکز از یک طرف و شرکت مهندسین مشاور زمین کاوان ناژ منعقد شد.

طبق این تفاهمنامه تجهیزات و متعلقات مربوط به آزمایشگاه قیرهای عملکردی (پی جی) توسط شرکت به مرکز ارائه می‌شود. همچنین به موجب این تفاهم‌نامه شرکت متعهد شد ضمن هبه ۷۰ درصد از قیمت و تحویل تجهیزات مندرج در ماده یک به مرکز که مجموعا به مبلغ ۴ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال فرایند نصب، راه‌اندازی و آموزش استفاده از دستگاه‌ها را انجام دهد و مرکز نیز متعهد شد که ۳۰ درصد از مبلغ کل تجهیزات را در بازه زمانی حداکثر ۱۸ ماه از محل درآمدهای انجام آزمایش‌های مربوطه به حساب شرکت واریز کند.

همچنين شرکت تعهد کرد که تجهیزات را بر اساس پیش‌فاکتور طی دو ماه از زمان ابلاغ تفاهمنامه به مرکز تحویل دهد و مرکز نیز متعهد شد معادل سهم قید شده از کل مبلغ تجهیزات را مطابق شرایط تفاهمنامه طی ۱۸ ماه پس از راه‌اندازی دستگاه پرداخت کند.

تجهیزات و متعلقات موضوع تفاهمنامه شامل یک سال گارانتی و ۱۵ سال وارانتی است و مرکز تعهد کرد تمامی همکاری‌های قانونی و لازم در جهت پیشبرد و اعتلای صنعت قیر و آسفالت کشور در حوزه کنترل کیفیت با شرکت در صورت لزوم به انجام رساند و امکان اجرای طرحهای مطالعاتی مشترک بین طرفین را فراهم کند.

در ادامه شرکت متعهد شد کلیه آموزش‌های لازم برای نگهداری و بهره‌برداری از تجهیزات آن در محل معرفی شده توسط مرکز را به صورت رایگان انجام دهد.

نظر شما