شناسهٔ خبر: 32315 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان :

راهداران مصداق عینی ایثار و تلاش هستند

مراسم راهداران مصداق عینی ایثار و تلاش هستند و باید خود را در تک تک لبخند ها و شادی های مسافرانی که سلامت به مقصد می رسند شریک بدانند.

به گزارش پايگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره راه و شهرسازی استان اصفهان حجت اله غلامی رییس شورای حمل و نقل اين استان به مناسبت روز راهدار و در مانوری که به این مناسبت برگزار شد این روز را به همه راهداران تبریک گفت  و ابراز امیدواری کرد که مشکلات معیشتی و حقوق‌های معوق راهداران حل شود.

غلامی مدیر کل راه و شهرسازی و  رییس شورای حمل و نقل استان در این مراسم گفت: امروز ما بعد از گذشت سال‌ها از فرمان تاریخی امام (ره) برای بسیج  عمومی حمل  و نقل برای حل کردن مشکلی که استکبار جهانی به واسطه جنگ تحمیلی برای کشور به وجود آورده بود را گرامی می‌داریم .

این مقام مسئول در حمل و نقل برون‌شهری استان افزود: خدمات و همکاری و تعاونی که در آن روزها اتفاق افتاد امروز بعد از گذشت سال‌ها در دستگاه‌هایی که در شبکه راه‌های کشور فعالیت می‌کنند هنوز هم وجود دارد و دستگاه‌های مرتبط همچون راهداری، پلیس راه، هلال احمر ،اورژانس در مجموعه سفرهای شبکه راه در حال خدمت به مردم هستند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان: امروز ایثار و تلاش را در این مجموعه‌هایی که گرد هم جمع شده‌اند می‌بینیم به این لحاظ که در سخت‌ترین شرایط کاری و معیشتی در حال کار کردن هستند و ذره‌ای از وظایف خود کوتاهی نکرده‌اند.

وی گفت: راهداران مصداق عینی ایثار و تلاش هستند و باید خود را در تک تک لبخندها و شادی‌های مسافرانی که سلامت به مقصد می رسند شریک بدانند.

نظر شما