شناسهٔ خبر: 32354 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در استان یزد برگزار شد:

برگزاری جلسه بررسی طرح تفصیلی شهر میبد در استان یزد

جلسه با حضور اعضای کمیته فنی کمیسیون ماده ۵، نماینده وزارت راه و شهرسازی، شهردار و رئیس شورای شهرمیبد، جلسه بررسی طرح تفصیلی این شهر به ریاست مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد در این اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان یزد، در این جلسه، مشاور طرح با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت پیشرفت طرح تفصیلی شهر میبد به بررسی نکته نظرات اعضا پرداخت.

محمدرضا نقصان محمدی در این نشست به اهمیت و کیفیت شهر میبد پرداخت و گفت: شهر میبد جزء نادرترین شهرهای تاریخی ایران است که با وسعت قابل‌توجه ای ثبت تاریخی شده است و یکی از شهرهای مهم تاریخی ایران محسوب می‌گردد.

مدیرکل راه و شهرساز استان با تأکید به تسریع در تصویب طرح تفصیلی این شهر افزود: با رویکردی که شورای عالی معماری و شهرسازی ایران در خصوص حفظ و صیانت از شهرهای تاریخی دارد باید به جهت جلوگیری از آسیب‌های متفاوت در ایجاد معابر و تعریض‌ها  توجه  خاصی شود و این طرح مهم هرچه سریع‌تر نهایی شود.

وی اظهار امیدواری کرد با توجه وضعیت نهایی طرح و پیگیری‌های مکرر و عزم جدی که این اداره کل در دستورکار قرار داده است انشالله به زودی این طرح نهایی خواهد شد.

نظر شما