شناسهٔ خبر: 32531 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی هشترود خبر داد:

تلاش راهداران هشترودی برای بازگشایی و نمک‌پاشی راه‌های ارتباطی

جاده برف رئیس اداره راه و شهرسازی هشترود آذربایجان‌شرقی گفت: بارش برف همراه با کولاک روز گذشته در شهرستان هشترود تردد برای رانندگان محترم راه و هم‌وطنان عزیز را با مشکل مواجه کرده بود که راهداران زحمتکش این اداره با حضور به موقع در محورها این مشکل را رفع کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی، رئیس اداره راه و شهرسازی هشترود گفت: بارش برف همراه با کولاک روز گذشته در شهرستان هشترود تردد برای رانندگان محترم راه و هم‌وطنان عزیز را با مشکل مواجه کرده بود که راهداران زحمتکش این اداره با حضور به موقع در محورها این مشکل را رفع نمودند.

علیرضا اوشال افزود: راهداران این اداره برای آرامش خاطر رانندگان و سهولت تردد در جاده‌های حوزه استحفاظی شهرستان هشترود در محورها، به‌صورت آماده‌باش کامل بودند تا در صورت بروز مشکل سریعاً وارد عمل شده تا با هیچ نوع مشکلی مواجه نگردند و سالم به مقصد برسند.

اوشال اظهار کرد: از ساعات اولیه بارش برف عصر روز یکشنبه در شهرستان، راهداران و پرسنل این اداره در محورها بسیج شدند و نسبت به برف‌روبی و نمک‌پاشی مسیر هشترود به مراغه، میانه، قره چمن و تبریز و آزادراه پیامبر اعظم (ص) تا صبح روز دوشنبه اقدام نمودند.

وی تصریح کرد: از صبح امروز این اداره با جدیت تمام نسبت به مسیرگشایی و نمک‌پاشی راه‌های روستایی مسدود شده اقدام شد که تاکنون ۱۰۰ راه‌های روستایی مسدود شد بازگشایی شده‌اند و راه ارتباطی بقیه روستاها نیز در صورت فروکش نمودن کولاک بازگشائی خواهد شد.

اوشال از کلیه همکاران تلاشگر این اداره در طول فصل بارش برف و زمستان به‌صورت شبانه‌روزی دور از خانواده در امر بازگشایی و نمک‌پاشی راه‌های ارتباطی شهرستان تلاش می‌نمایند تقدیر و تشکر کرد.

نظر شما