شناسهٔ خبر: 32641 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در شورای حمل‌ونقل استان گلستان بررسی شد:

بررسی آخرین وضعیت بخش‌های هوایی و بندری گلستان در شورای حمل‌ونقل

نشست آخرین وضعیت حمل‌ونقل گلستان به‌ویژه بخش‌های فرودگاهی، هواشناسی و بندری استان در سومین جلسه شورای هماهنگی حمل‌ونقل بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، این جلسه که به ریاست ابراهیم مبارک قدم مدیرکل راه و شهرسازی و سایر دستگاه‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی در گلستان و در محل اداره راه و شهرسازی شهرستان بندرترکمن برگزار شد، به بررسی آخرین اقدامات انجام شده در بنادر گمیشان و خواجه نفس، احیای خلیج گرگان و آخرین تحولات حوزه فرودگاهی، هواشناسی و وضعیت پروژه‌های در دست اجرای استان، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

راهکارهای احیای خلیج گرگان، راه‌اندازی ایستگاه‌های هواشناسی دریایی و رادار هواشناسی با توجه به بارش نقطه‌ای از موارد مهمی بود که در این جلسه به بحث و بررسی گذاشته شد.

شورای حمل‌ونقل استان گلستان متشکل از ادارات کل راه و شهرسازی، راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، هواشناسی، بنادر و دریانوردی، راه‌آهن شمال شرق و مدیریت فرودگاه‌ها، آزمایشگاه فنی مکانیک و خاک، نماینده مجری کل در استان و نمایندگی هواپیمایی جمهوری اسلامی در استان‌های مازندران و گلستان می‌شود.

نظر شما