شناسهٔ خبر: 32697 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در استان قزوین برگزار شد:

برگزاری جلسه کمیته سیما و منظر شهری استان قزوین/ اجرای صحیح مقررات ساختمانی از مهم‌ترین مباحث مورد تأکید جلسه

جلسه مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین از برگزاری جلسه کمیته سیما و منظر شهری و هیات اجرایی موضوع تفاهم‌نامهٔ مجمع هماهنگی فعالان سیما و منظر شهری با حضور اعضای این کمیته در محل سالن جلسات آرمان‌شهر این اداره کل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، محسن اسماعیلی با اعلام این خبر گفت: اجرای صحیح مقررات ساختمانی از مهم‌ترین مباحث مورد تأکید در این جلسه بود.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع سیما و منظر شهری و اثرات قابل‌توجه آن بر فضای شهر، نظرات و پیشنهادهای اعضا در خصوص بهبود شرایط سیما و منظر شهری استان مطرح شده و از زوایای مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

اسماعیلی با اشاره به گزارش ارائه شده توسط کمیته دبیرخانه ارتقای کیفی سیما و منظر شهری عنوان کرد: بررسی دستورالعمل اجرایی نما و منظر شهری با موضوعات از قبیل مصالح و رنگ مناسب مورد استفاده در نمای ساختمان‌ها از جمله موارد دیگر طرح شده در جلسه بود.

گفتنی است که کمیتهٔ سیما و منظر شهری جلسات خود را با حضور مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی، مدیرکل دفتر فنی استانداری، معاون شهرسازی و معماری شهرداری، مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری و نمایندگانی از استانداری، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، سازمان نظام‌مهندسی ساختمان، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع‌دستی، فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌عنوان عضو برگزار کرده و دبیرخانهٔ این کمیته نیز اداره معماری و طراحی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان است.

نظر شما