شناسهٔ خبر: 32874 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس خبر داد:

منتظر اختصاص یارانه‌های تکمیل خدمات روبنایی و زیربنایی هستیم/ تهیه لیست پروژه‌های مشمول افزایش ۱۰ میلیونی تسهیلات

سعید غفوری مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به افزایش سقف تسهیلات مسکن مهر این شهر، گفت: در گام دوم باید سازمان برنامه اعتبارات خاص مورد نیاز برای آماده سازی و محوطه‌سازی واحدهای مسکن مهر را تامین کند تا بتوانیم تا پایان عمر دولت این پروژه‌ها را به اتمام برسانیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی سعید غفوری با اشاره به افزایش ۱۰ میلیون تومانی وام مسکن مهر اظهار کرد: در حال تهیه لیست پروژه‌هایی هستیم که مشمول این افزایش سقف وام در شهر پردیس می‌شوند.

وی با بیان این‌که این وام به اکثر پروژه‌های مسکن مهر پردیس تعلق می‌گیرد، تصریح کرد:‌ این وام فقط به ساخت واحدها اختصاص دارد و علاوه بر آن سازمان برنامه باید نسبت به اختصاص هر چه سریع‌تر یارانه‌های خاص و منابع خاص برای خدمات روبنایی و زیربنایی اقدام کند.

وی با اشاره به ضرورت ورود دستگاه‌های خدمات‌رسان به موضوع تامین این خدمات، افزود: برای آماده سازی و محوطه سازی باید یارانه‌های خاص تعلق گیرد، چراکه هزینه‌های تامین این خدمات در پردیس خیلی بالاست.

به گزارش تسنیم مدیرعامل شرکت عمران پردیس با اشاره به این‌که حدود یکماهی است که متقاضیان مسکن مهر با توجه به احتمال افزایش وام نسبت به واریز این مبلغ (۱۰ میلیون تومان) اقدام نمی‌کردند،‌گفت:‌ در فاز ۸ واحدهای آماده تحویل داشتیم که مردم آورده خود را با کسر ۱۰ میلیون تومان (افزایش وام) واریز می‌کردند و در این صورت نیز پیمانکاران عملا نمی توانستند واحد را تحویل دهند.

غفوری افزود:‌ سازمان برنامه و بودجه باید نسبت به تامین بودجه‌های مربوط به خدمات زیربنایی و روبنایی اقدام کند با بتوانیم پروژه‌های مسکن مهر پردیس را تا پایان دولت یازدهم به اتمام برسانیم./

نظر شما