شناسهٔ خبر: 32992 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

همایش سازه و ساختمان «ابرخشت‌ها»

پوستر همایش سازه و ساختمان تحت عنوان ابرخشت‌ها به میزبانی دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه شهید بهشتی با هدف توجه به اقلیم ایران در سازه و ساختمان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، همایش سازه و ساختمان تحت‌عنوان ابرخشت‌ها، امروز ۱۸ دی‌ماه در سالن شهید دلبری دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

این نشست که به سازه و ساختمان اختصاص دارد و وضعیت موجود ساختمان‌ها را با توجه به اقلیم ایران و همچنین وضعیت موجود ساخت و سازها مورد بررسی قرار می‌دهد به ساخت و ساز در بخش بین‌المللی نیز توجه دارد. این سلسله نشست‌ها با هدف توجه به اقلیم در ساخت و ساز ایران، حل مسائل آب و  محیط‌زیست، راهکارهای برون‌رفت از بحران‌هایی که آینده ایران را تهدید می‌کند برگزار می‌شود. همچنین این نشست ها، تجربه تاریخی ایران را در رویارویی با بحران های زیست محیطی مورد توجه ویژه قرار داده است و تجربیات گذشتگان را در حل مشکلات مورد توجه قرار می‌دهد.

گفتنی است این نشست امروز، ۱۸ دی‌ماه ساعت ۱۶:۳۰ در دانشگاه شهید بهشتی با سخنرانی مهندس فضلی انجام می‌شود و حضور برای علاقمندان رشته‌های معماری، شهرسازی و سایر رشته‌ها آزاد است. /

 

نظر شما