شناسهٔ خبر: 3327 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

محمد بخارایی:

فعالیت‌های انجمن خیرین در ایمن‌سازی جاده‌ها به جذب مشارکت مردمی می‌انجامد

محمد بخارایی- خیرین عضو هیئت امناء انجمن خیرین راه و ترابری اهداف این انجمن و جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها را به یکدیگر نزدیک خواند و اظهار کرد: فعالیت‌های انجمن خیرین در ایمنی‌سازی جاده‌ها به جذب مشارکت مردمی می‌انجامد.

محمد بخارایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با بیان این‌که اهداف انجمن خیرین راه و ترابری و جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها نزدیک به یکدیگر است، گفت: انجمن خیرین راه و ترابری بر توسعه شبکه حمل و نقل کشور تمرکز دارد که بدون تردید قدمی در راستای ایمن‌سازی است و جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها بر ایمن‌سازی و فرهنگ ایمنی تمایل دارد. شاید گرایش‌های اجرایی این دو انجمن متفاوت باشد اما اهدافشان هم جهت است و از آنجایی که هر دو انجمن آرمان‌خواه هستند علاقه دارند که مورد حمایت یکدیگر قرار بگیرند.

رئیس هیئت مدیره جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها افزود: اگر خیرین در حوزه‌های ایمن‌سازی، حذف نقاط پرحادثه و تقاطع‌های شبکه‌ای و اهدای تابلوهای ایمنی فعالیت داشته باشند، قادر به جلب افکار عمومی خواهند بود. در واقع فعالیت در حوزه‌های نوسازی، بهسازی و ایمن‌سازی بسیار موثر و خداپسندانه است./

نظر شما