شناسهٔ خبر: 33406 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در سومین کنفرانس بناهای بلند انجام شد؛

تقدیر وزیر راه و شهرسازی از ۴ پیشکسوت نظام شهرسازی و معماری کشور

سمینار وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاحیه سومین کنفرانس بناهای بلند از ۴ پیشکسوت عرصه شهرسازی و معماری کشور، آقایان بهنیا، معین‌فر و کلانتری و همچنین خانم اعتماد تقدیر به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سومین کنفرانس بناهای بلند، امروز ۲۸ دی ماه با مراسم تقدیر از ۴ پیشکسوت عرصه نظام شهرسازی و معماری ایران در سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد.

در سومین کنفرانس بناهای بلند که با سخنرانی عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، حامد مظاهریان معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی و دبیر علمی سومین کنفرانس، و همچنین سیدمحمد بهشتی رئیس سومین کنفرانس بناهای‌بلند و رئیس پژوهشگاه میراث‌فرهنگی کشور در سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد از چهار پیشکسوت عرصه معماری و شهرسازی کشور در حضور وزیر راه و شهرسازی تقدیر به عمل آمد.

دکتر کامبیز بهنیا دارای دکترای مهندسی راه و ساختمان از دانشگاه پاریس، دکتر علی‌اکبر معین‌فر نخستین وزیر نفت پس از انقلاب و دارای مدرک مهندسی زلزله از دانشگاه واسدا، ایرج کلانتری کارشناس ارشد معماری از دانشکده هنرهای زیبای تهران و گیتی اعتماد دارای دکترای شهرسازی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران مورد تقدیر قرار گرفتند.

سومین کنفرانس بناهای بلند از ۲۸ تا ۳۰ دی‌ماه در سالن همایش‌های برج میلاد تهران با حضور پیشکسوتان عرصه شهرسازی، معماری و نظام ساخت و ساز کشور و با برگزاری کارگاه‌های آموزشی در ۶ کارگروه معماری، شهرسازی و مفاهیم پایداری، تکنولوژی ساختمان، مطالعات فرهنگی و اجتماعی، قوانین و مقررات و همچنین کارگروه اقتصاد و مالی در حال برگزاری است./

نظر شما