شناسهٔ خبر: 33411 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند؛

اعلام آمادگی شرکت عمران شهر پرند برای همکاری با شهرداری در اجرای پروژه مترو/ شهرداری تهران، تاریخ افتتاح مترو پرند را اعلام کند

مسکن مهر استان همدان مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند با بیان این که از سه سال گذشته زیرساخت‌های متروی پرند را با پیشرفت فیزیکی ۹۷ درصدی به شهرداری تهران تحویل داده‌ایم اما هنوز شهرداری تاریخی را برای افتتاح مترو اعلام نمی‌کند، گفت: این آمادگی را داریم که پروژه احداث متروی پرند را از شهرداری تحویل بگیریم و با منابع خود پروژه را به اتمام برسانیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سیدعلی‌اکبر طاهری با بیان اینکه ورود مترو به شهر پرند برای واحدهای این منطقه ارزش افزوده ایجاد خواهد کرد، گفت: در حال حاضر زیرساخت‌های متروی پرند انجام شده است و طول این خط از فرودگاه حضرت امام تا شهر پرند چیزی حدود ۱۷ کیلومتر است که در حال حاضر ریل‌گذاری و زیرساخت‌های آن انجام شده است.

وی با بیان اینکه باید زیرساخت‌های متروی پرند از شهر آفتاب تا فرودگاه حضرت امام انجام شود، گفت: زیرساخت‌های این اتصال آماده است و باید تجهیزات برقی نصب شود که متولی این بخش، شهرداری تهران است.

مدیرعامل شهر پرند گفت: وزارت راه و شهرسازی در سال ۹۲ زیرساخت های آن را با هزینه ۳۲ میلیارد تومانی انجام داده است و با پیشرفت فیزیکی ۹۷ درصدی این پروژه را به شهرداری تهران تحویل داد و مابقی کارها یعنی اتصال مترو تهران از مرقد حضرت امام به شهر آفتاب و فرودگاه حضرت امام برعهده شهرداری است.

طاهری با بیان اینکه متاسفانه شهرداری تهران تاریخ و زمانی را برای افتتاح و بهره‌برداری از پروژه اعلام نمی‌کند، اظهار داشت: شهرداری مدعی است منابع مالی برای اجرای این پروژه را ندارد.

وی تاکید کرد: ما اعلام می کنیم این آمادگی را داریم که با مصوبه هیات وزیران ادامه پروژه متروی پرند را برعهده بگیریم و بودجه این پروژه را با تهاتر اراضی خودمان تامین کنیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند با بیان اینکه در حال حاضر خرید و فروش واحدهای مسکن مهر پرند آزاد است به ایلنا گفت: برای معاملات واحدهای مسکن مهر پرند متقاضی وجود دارد و اداره‌ای را در کارگزاری شرکت خودمان برای پروسه نقل و انتقالات ایجاد کرده‌ایم.

طاهری افزود: برای معامله‌های آزاد مسکن مهر پرند تمام استعلامات دریک روز کاری انجام می‌شود و به تمام متقاضیان هشدار می‌دهیم فریب دلالان وسودجویان فعال در خرید و فروش واحدهای مسکن مهر را نخورند چرا که اخیراً مواردی دیده شده مبنی بر اینکه یک واحد مسکن مهر به چند نفر فروخته شده باشد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند ادامه داد: تمام نقل و انتقالات فروش آزاد واحدهای مسکن مهر پرند در شرکت عمران شهر پرند انجام می شود و همین جا اعلام می‌کنم که تمام مسئولیت‌های خرید و فروش را هم می‌پذیریم./

نظر شما