شناسهٔ خبر: 3343 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

نقشینه در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی:

پیش‌بینی وضعیت هوا در روزهای ابتدایی هفته/ نیر اردبیل به 22 درجه زیر صفر رسید

هواشناسی کارشناس سازمان هواشناسی ضمن تشریح آب‌وهوای کشور در 48 ساعت آینده گفت:امروز تهران در برخی ساعات وزش باد٬ افزایش ابر و بارش پراکنده را تجربه می‌کند.

امین حسین نقشینه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: امروز مناطقی از جنوب غرب٬ جنوب٬ شرق٬ مرکز و شمال شرق کشور بارش برف و باران پیش بینی می‌شود. این بارش‌ها با شدت ضعیف‌‌تری در سواحل غربی خزر و برخی مناطق از شمال غرب٬ غرب کشور به شکل برف و باران پیش بینی شده که در مناطق سردسیر و مرتفع بارش‌ها به صورت برف خواهد بود.

وی افزود: امروز صبح دمای نیر در غرب استان اردبیل به 22 درجه زیر صفر رسید و اهر و خلخال به ترتیب دمای منفی 19 و منفی 18 را تجربه کردند.

این کارشناس سازمان هواشناسی اظهار کرد: این سامانه بارشی در مناطقی از جنوب٬ جنوب شرق٬ شرق و شمال شرق کشور فعال و به تدریج از همان سوی کشور خارج می‌شود.

وی با بیان اینکه ایران دوشنبه جوی نسبتا پایدار دارد٬ گفت: البته از امشب طی 2 روز آینده در مناطق شرق و جنوب شرق کشور به ویژه در استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان وزش باد شدید است.

به گفته نقشینه فردا و پس فردا آب‌های خلیج فارس مواج پیش بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی یادآور شد: امروز تهران در برخی ساعات وزش باد٬ افزایش ابر و بارش پراکنده را تجربه می‌کند. دوشنبه نیز هوای تهران آسمان کمی ابری دارد که می تواند کاهش دید به علت گرد و غبار محلی نیز رخ دهد. بیشینه دمای امروز تهران به 9 درجه بالای صفر می‌رسد و کمینه دمای فردا صبح تهران یک درجه بالای صفر پیش بینی می‌شود.

نقشینه ادامه داد: اردبیل دیروز با 14 درجه زیر صفر سردترین و بندرعباس با 24 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان ایران بودند./

درحال بارگزاری...

دریافت فایل صدا - وضعیت آب و هوا 20 دی ماه با حجم
2 MB

برچسب‌ها:

نظر شما