شناسهٔ خبر: 33471 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد؛

مراسم تودیع و معارفه تركان و رجبی برگزار شد/ انتصاب رئيس جديد شورای‌ مرکزی سازمان نظام‌مهندسی‌ ساختمان کشور

تودیع و معارفه مراسم تودیع و معارفه روسای جدید و پیشین شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاون مسکن و ساختمان در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مراسم تودیع و معارفه ریاست شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، امروز ۲۹ دی ماه در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی با حضور عباس آخوندی وزير راه و شهرسازي و حامد مظاهریان معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی و ۳۲ عضو منتخب دوره هفتم شورای مرکزی و روسای سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان ۳۱ استان کشور، برگزار شد.

اکبر ترکان مشاور رئیس‌جمهوری و رئیس پیشین شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان و فرج الله رجبی رئیس تازه منصوب شده شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان در دوره هفتم در این مراسم به ارایه نقطه نظرات خود در رابطه با وظایف سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان و جامعه مهندسی پرداختند.

در اين مراسم، حکم انتصاب فرج الله رجبی برای ریاست شورای مرکزی دوره هفتم و همچنین تقدیرنامه اکبر ترکان ریاست دوره ششم شورای مرکزی سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان کشور از سوی وزیر راه و شهرسازی اعطا شد.

گفتنی است در این مراسم منوچهر شیبانی اصل مدیرکل دفتر توسعه مهندسی، حامد مانی‌فر مدیرکل دفتر مقرارت ملی و کنترل ساختمان و احمد خرم نیز حضور داشتند. /

نظر شما