شناسهٔ خبر: 33521 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

در سفر وزیر راه و شهرسازی به بوشهر انجام شد

بازدید آخوندی از مراحل بهسازی محور خورموج- لاور- دشت پلنگ/ پیشنهاد احداث اسکله صادراتی سیمان همزمان با توسعه محورهای اصلی

بهسازی جاده ها وزیر راه و شهرسازی با حضور در شهرستان دشتی و تنگستان از روند بهسازی و تکمیل محور خورموج-لاور شرقی-دشت پلنگ بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عباس آخوندی در ادامه سفر خود به استان بوشهر با حضور در شهرستان دشتی و تنگستان از روند بهسازی محور خورموج-لاور شرقی-دشت پلنگ به طول ۱۰ کیلومتر که با برآورد هزینه‌ای نزدیک به۱۰ میلیارد تومان انجام می‌شود، بازدید کرد.

وی در حاشیه بازدید خود از این محور در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به احداث کارخانه سیمان در این منطقه شاهد تحولات حمل و نقلی قابل توجهی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ساخت و تعریض باند دوم این محور در حال اجرا است اظهار داشت: این پروژه تا کنون از منابع استانی استفاده کرده است و در تلاش هستیم برای تسریع در اجرای آن و انجام هرچه سریعتر عملیات روسازی و آسفالت از دیگر منابع مالی تامین نیاز کنیم.

آخوندی اعلام کرد: بررسی موضوع تامین مالی این محور با هدف تسریع در انجام آن امشب در استانداری بوشهر و در جمع نمایندگان استان به شور و گفتگو گذاشته می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی پیشنهاد احداث یک اسکله صادراتی برای صادرات سیمان از این منطقه را مطرح کرد و گفت: کارخانه‌های این منطقه باید بتوانند کالای خود را صادر کنند و در اشتغال‌زایی برای مردم منطقه نقش داشته باشند.

نظر شما