شناسهٔ خبر: 33546 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

سخنگوی فراکسیون امید مجلس:

وزیر راه و شهرسازی در حادثه ریلی تقصیری نداشته است/ نمی‌توان خطای انسانی رخ‌داده را متوجه وزیر دانست/ فراکسیون امید موافق استیضاح وزیر راه نیست

بهرام پارسایی سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به این نکته که این فراکسیون موافق استیضاح وزیر راه نیست گفت: برای بررسی سانحه تصادف قطار کمیته‌ای در فراکسیون تشکیل شد که این کمیته اعلام کرد شخص وزیر در این حادثه تقصیری نداشته و نمی‌توان خطای انسانی رخ‌داده در این حادثه را متوجه وزیر راه دانست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر راه و شهرسازی در جلسه سه‌شنبه مجمع عمومی این فراکسیون خبر داد.

بهرام پارسایی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در راستای جلسات فراکسیون امید با وزرای کابینه، جلسه ساعت ۶:۳۰ صبح سه‌شنبه مجمع عمومی فراکسیون امید با حضور آقای آخوندی برگزار خواهد شد تا ایشان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد وزارت‌خانه مربوطه درباره حادثه تصادف قطار در سمنان نیز گزارشی را به نمایندگان ارائه کند.

وی افزود: فراکسیون امید از ابتدا اعلام کرده بود که استیضاح وزیر راه آخرین اولویت ماست لذا برای بررسی سانحه تصادف قطار کمیته‌ای در فراکسیون تشکیل شد که این کمیته اعلام کرد شخص وزیر در این حادثه تقصیری نداشته و نمی‌توان خطای انسانی رخ‌داده در این حادثه را متوجه وزیر راه دانست.

پارسایی یادآور شد: در چنین شرایطی فراکسیون امید موافق استیضاح وزیر راه نیست؛ به‌ویژه اینکه چند ماه بیشتر تا پایان عمر دولت یازدهم باقی نمانده و تغییر در مسئولیت این وزارت‌خانه به نفع مردم هم نخواهد بود.

نظر شما