شناسهٔ خبر: 33678 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان:

پیشرفت مطلوب پروژه‌های اقتصاد مقاومتی لارستان/ افتتاح محور خنج- پل اسلام‌آباد تا پایان امسال

محمدرضا باقری فرد مدیرکل راه و شهرسازی لارستان با اشاره به اجرای ۱۱۷ کیلومتر پروژه اقتصاد مقاومتی در این منطقه از پیشرفت فیزیکی مطلوب این طرح‌ها تا بیش از ۵۰ درصد خبر داد.

محمدرضا باقری فرد، مدیر کل راه و شهرسازی لارستان در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: در سال جاری، پنج پروژه محور اصلی و بهسازی راه‌ها جزو پروژه‌های اقتصاد مقاومتی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه طرح‌های ساخت و توسعه محورهای اصلی مهر به دارالمیزان، تبدیل محور فرعی لار - لامرد به راه اصلی، بهسازی راه فیروزآباد – قیر – خنج و بهسازی راه اصلی لامرد-خنج و علامرودشت به گله‌دار پروژه‌های تاثیرگذار در تحقق اقتصاد مقاومتی هستند، گفت: اداره کل راه و شهرسازی لارستان بر مبنای شعار سال، برنامه اجرایی مناسبی را برای بالا بردن کیفیت ساخت راه و کاهش هزینه‌ها با اجرای عملیات راهسازی به عنوان مهمترین گامها برای اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی مدنظر قرار داده است.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان طول کلی این محورها را در مجموع ۱۱۷ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی بیش از ۵۰ درصد بیان کرد و افزود: در پروژه‌های بهسازی طرح اقتصاد مقاومتی به مواردی چون استفاده از آسفالت‌های حفاظتی، لکه‌گیری، بازسازی تابلوهای فرسوده و صدمه دیده، تحقیق جهت اقدامات پیشگیرانه در حوزه ایمنی و نگهداری براساس دستاوردهای علمی برای کاهش هزینه‌ها و ارتقای سطح کیفی جاده‌ها توجه شده است.

وی گفت: تا پایان امسال محور خنج- پل اسلام‌آباد به طول ۶۸ کیلومتر به عنوان اولین پروژه اقتصاد مقاوتی به بهره‌برداری خواهد رسید.

نظر شما