شناسهٔ خبر: 33916 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

تجلیل از حامیان صنعت ساخت و ساز

اولین همایش ملی مشارکت در ساخت/ انتخاب پروژه و سازنده برتر صنعت ساختمان

پوستر اولین همایش ملی مشارکت در ساخت با انتخاب پروژه و سازنده برتر، تجلیل از حامیان صنعت ساخت و ساز و با برگزاری نمایشگاه و کارگاه آموزشی تخصصی، در ۱۰ محور، ۱۸ اسفندماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، اولین همایش ملی مشارکت در ساخت، ۱۸ اسفندماه سال جاری در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

اولین همایش ملی مشارکت در ساخت در ۱۰ محور پیش‌بینی شده است که شاملِ اقتصاد مقاومتی و نقش پروژه‌های مشارکت در ساخت، جایگاه نهادهای حاکمیتی، علمی- تخصصی، حرفه‌ای و صنفی در پروژه‌های مشارکت در ساخت، نقش نظام‌مهندسی و نظام فنی و اجرایی در هدایت قراردادهای مشارکت در ساخت، مدیریت پروژه‌های مشارکت در ساخت و نقش آفرینی ارکان پروژه، مدل‌های ملی و بین‌المللی سرمایه‌گذاری در پروژه‌های ساخت و ساز شهری و عمرانی کشور، نقش بانک‌ها و موسسات اعتباری و مالی در ارتقای قراردادهای مشارکتی، روش‌های جذب سرمایه‌های داخلی و بین‌المللی در قراردادهای مشارکت در ساخت، چهارچوب‌های حقوقی و قانون پیش‌فروش ساختمان در قراردادهای مشارکت در ساخت، آسیب‌شناسی قراردادهای مشارکت در ساخت و در نهایت روش‌های حل اختلاف در قراردادهای مشارکت در ساخت است.

در این همایش، انتخاب پروژه برتر و سازنده برتر، تجلیل از حامیان صنعت ساخت و ساز در رکود اقتصادی کشور، نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و کارگاره‌های آموزشی تخصصی از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده است.

اولین همایش ملی مشارکت در ساخت، ۱۸اسفندماه سال جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود. علاقمندان می‌توانند مقاله‌های خود را به نشانی دبیرخانه، خیابان مطهری، میرزای شیرازی جنوبی، جنب پست بانک، پباک ۲۰۲، واحد ۱، بنیان ایده‌های ماندگار خاورمیانه ارسال کنند. /

 

نظر شما