شناسهٔ خبر: 34014 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مسکن راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

بسته شدن پرونده مسکن مهر کهگیلویه و بویراحمد پایان شهریور ۹۶

نوید موسوی معاون مسکن راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از بسته شدن پرونده مسکن مهر این استان تا پایان شهریور ۹۶ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد، نوید موسوی در نشست جلسه مسکن ایثارگران، کمیته امداد و بهزیستی اظهار کرد: قبل از سال ۹۵، یک‌هزار و ۹۰۰ پروژه مسکن مهر غیرفعال مانده بود که امسال یک هزار و ۳۰۰ واحد فعال شده که در سال‌های ۹۳ و ۹۴ هیچ‌گونه مسکن مهری تحویل داده نشد.

معاون مسکن راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امسال  یک هزار و ۱۱۰ واحد مسکن مهر تحویل داده شده و تا پایان سال جاری دو هزار واحد دیگر نیز تحویل داده می‌شود.

موسوی گفت: در دو هزار واحد مسکن مهر که تا پایان امسال واگذار می‌شود سهم مددجویان کمیته امداد، بهزیستی و ایثارگران دیده شده است.

این مسئول با بیان اینکه ۹۵۰ واحد دیگر مسکن مهر تحویل داده می‌شود، افزود: با رفع مشکلات انشعابات، این واحدها پایان شهریور سال آینده تحویل داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد جزو ۱۰ استان برتر کشور در پروژه واگذاری مسکن مهر به متقاضیان است، گفت: پرونده پروژه مسکن مهر استان شهریورماه سال آینده بسته می‌شود.

نظر شما