شناسهٔ خبر: 34206 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت دهه فجر انجام می‌شود،

افتتاح و بهره‌برداری از ساختمان ثبت‌احوال بزینه رود زنجان/ افتتاح تقاطع غیرهم‌سطح سه‌راهی سجاس زنجان

افتتاح به مناسبت گرامیداشت ایام مبارک فجر با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان در دومین روز از دهه مبارک فجر ساختمان ثبت‌احوال بزینه رود و تقاطع غیر هم‌سطح سه‌راهی سجاس به بهره‌برداری رسیدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان، مدیر فنی و اجرایی راه و شهرسازی استان، فرماندار قیدار و دیگر مسئولین استان در دومین روز از دهه مبارک فجر ساختمان ثبت‌احوال بزینه رود افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

یوسفی مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۵۱۹ مترمربع و با زیربنای ۴۳۳ متر در دو طبقه احداث شده است.

وی افزود: اعتبار هزینه شده برای این ساختمان ۷ میلیارد و ۱۱۴ میلیون ریال است.

همچنین با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان، مدیرکل راه و شهرسازی استان، فرماندار خدابنده و دیگر مسئولین استان در دومین روز از دهه مبارک فجر تقاطع غیر هم‌سطح سه‌راهی سجاس افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

کلیم اله وثوقی مدیرکل راه و شهرسازی با اشاره به ساخت تقاطع غیر هم‌سطح در این منطقه گفت: احداث و ساخت این پروژه برای توسعه زیرساخت‌ها و گسترش پروژه‌های زیربنایی و عمرانی و رفع نقاط پرحادثه راه‌های شریانی استان با دو دهانه ۱۹/۳۰ و ۱۵/۷۰ متری به همراه رمپ و لوپ است.

وی افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال از اعتبارات ملی با طول ۴/۷۰ کیلومتر در محور سلطانیه – قیدار- همدان احداث شده است.

نظر شما