شناسهٔ خبر: 34220 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی هرمزگان خبر داد:

افتتاح ۳۴۶۸ واحد مسکن مهر هرمزگان دردهه فجر/ بهره ‌برداری از ۱۳ مرکز ورزشی، فرهنگی و هنری درشهرستان‌های مختلف استان

غلام حسین شیری مدیر کل راه و شهرسازی هرمزگان از افتتاح ۳۴۶۸ واحد مسکن مهر از ۴۰۸۱ واحد تحویل نشده طی دهه فجر خبر داد.

غلامحسین شیری، مدیر کل راه و شهرسازی استان هرمزگان درگفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد: تا پایان دهه فجر ۲۰۷۳ واحد مسکن مهر از ۲۵۲۲ واحد در دست اقدام تعاونی‌های طرح مسکن مهر درشهرهای بندرعباس و میناب و ۱۳۹۵ واحد از ۱۵۵۹ واحد پروژه‌های سه جانبه دربندرعباس به بهره‌برداری می‌رسند.

شیری همچنین گفت: با صرف اعتباری بالغ بر ۱۱۶ میلیارد ریال پروژه‌های هنرستان هنرهای زیبای بندرعباس، کتابخانه مرکزی، مرکز حمایتی و سالن ورزشی چند منظوره مقام در بندرلنگه، سالن ورزشی رستاق و سالن ورزشی کناردان درپارسیان، سالن ورزشی کشار و فرهنگسرای رویدر در بندر خمیر، مجتمع فرهنگی و هنری رودان و سالن ورزشی چند منظوره برنطین رودان، کتابخانه عمومی میناب و مرکز حمایتی توکهور میناب و سالن چند منظوره گروک سیریک به بهره‌‌برداری می‌رسد.

مدیر کل راه و شهرسازی هرمزگان یادآور شد: درنخستین روز دهه فجر هنرستان هنرهای زیبای بندرعباس افتتاح شد که این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۶ هزار و ۲۶۳ میلیون ریال توسط اداره کل راه و شهرسازی احداث شده است.

وی همچنین با بیان اینکه اولویت برنامه‌های اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان ارتقای راه‌های روستایی و آسفالت آنها، احداث آزادراه‌ها، رفع معضل بافت‌های فرسوده، جلوگیری از گسترش حاشیه‌نشینی و آسان‌سازی تامین مسکن است، گفت: ۴۰ درصد مساحت شهر بندرعباس را بافت فرسوده شامل می‌شود.

مدیر کل راه و شهرسازی هرمزگان تاکید کرد: در حوزه معماری و شهرسازی نیز اقدامات قابل قبولی از جمله تهیه طرح های جامع و تفصیلی شهرها میناب، جاسک، بستک، هرمز، هشتبندی و شروع بازنگری طرح تفصیلی شهر بندرعباس صورت گرفته است که امیدواریم با اقدامات در دست اجرا بتوان خدمات ارزنده‌ای را به مردم ارائه کرد.

نظر شما