شناسهٔ خبر: 34233 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

همزمان با سفر معاون رئيس جمهور به اصفهان انجام شد:

افتتاح پروژه‌های ريلی راه‌آهن اصفهان با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ ميليارد تومان

ماسوری مدير كل راه آهن اصفهان از افتتاح پروژه‌های بازسازی ۱۰۰ كيلومتر خط و اسلب تراك روی سازه فلزی پل ديزيچه و تقويت پل‌های مسير بادرود شورا به بار محوری ۲۵ تن، همزمان با سفرمعاون رياست جمهور و رئيس سازمان برنامه و بودجه كشور با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ ميليارد تومان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسای به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، حسن ماسوری مدیركل راه‌آهن اصفهان با اشاره به سفر ۲ روزه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه كشور گفت: همزمان با سفر ۲ روزه معاون محترم رئیس جمهور و با توجه به نگاه ویژه دولت به حوزه ریلی؛ برنامه بازدید از ایستگاه راه آهن اصفهان در دستور كار قرار گرفت.

وی افزود:در كنار بازدید از ایستگاه راه‌آهن تعدادی از پروژه های ریلی توسط رئیس سازمان برنامه و بودجه افتتاح شد.

مدیركل راه آهن اصفهان با بیان اینكه پس از بازدید از ایستگاه راه آهن اصفهان با قطار به سمت ایستگاه سیستان حركت كردیم تصریح كرد: افتتاح پروژه های بازسازی۱۰۰ كیلومتر خط و اسلب تراك روی سازه فلزی پل دیزیچه و تقویت پل‌های مسیر بادرود -شورا به بار محوری ۲۵ تن از جمله پروژه‌هایی بود كه رئیس سازمانه برنامه و بودجه كشور با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: رئیس سازمان برنامه بودجه در مسیر ایستگاه سیستان از عملیات اجرایی خط دوم بازدید كردند و اعلام كردند با اعتبارات تخصیص یافته به راه آهن پروژه های ریلی به شكل مطلوبی در حال اجرا هستند.

نظر شما