شناسهٔ خبر: 34275 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

پیام تسلیت مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید به مناسبت شهادت راهدار فداكار

نریمان معاون وزير راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید به مناسبت شهادت محمدعلی طلوعی مقدم رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان پردیس، بزرگمردی از تبار راهداران دلسوز و فداكار پيام تسليتی صادر كرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهرهای جدید، محسن نریمان در پیامی شهادت محمدعلی طلوعی مقدم، رئیس اداره راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای شهرستان پردیس را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت مديرعامل شرکت عمران شهرهای جدید به شرح زیر است:

انا لله و انا علیه راجعون
درود خدا بر پاکان روزگار که در مسیر خدمت به این سرزمین مقدس تلاش های مجاهدانه دارند و در این راه از نثار جان شیرین خویش نیز مضایقه نمی کنند.

شنیدن خبر درگذشت شادروان محمد علی طلوعی مقدم رئیس فقید اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پردیس موجب تأسف و تألم خاطر اینجانب شد.

بزرگ مردی که از تبار راهداران فداکار و دلسوز بود. در حال انجام وظیفه، خطر کرد و خود را فدای آسایش هموطنانش نمود تا همچنان امنیت راه ها برقرار و جان هموطنان از مخاطرات مصون بماند.

رئیس فقید اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پردیس، زنده یاد محمد علی طلوعی مقدم با شهامتی مثال زدنی واژه ایثار و شهادت را برای همگان معنا نمود تا  جاده‌های کشور همچنان امن و ایمن بماند و خاطره جان فشانی شهیدان این سرزمین از یاد و خاطره مردم کمرنگ نشود.

سلام و درود خدا و ائمه هدی بر شهدای دلیر راهداری و با آرزوی صبر و بردباری از غم تلخ فراق برای خانواده محترم شهید طلوعی مقدم؛ روحش شاد و یادش گرامی./

نظر شما