شناسهٔ خبر: 34416 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور قائم مقام وزیر انجام شد

۴۱۲۰ واحد مسكن مهر پرند افتتاح شد/ ۸۰ هزار واحد مسكن مهر آماده افتتاح در كشور داریم/۲۱ مدرسه در پرند ساخته شد

پرند در هشتمین روز از دهه فجر ۴۱۲۰ واحد مسكن مهر با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسكن مهر و همچنین مدیرعامل شركت عمران شهرهای جدید در پرند افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، شهر جدید پرند در هشتمین روز دهه مباركه فجر میزبان احمد اصغری مهرآبادی قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسكن مهر و نیز محسن نریمان مدیرعامل شركت عمران شهرهای جدید شد.

آغازگر برنامه‌های این سفر تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای دفاع مقدس با حضور بر سر مزار ۵ شهید گمنام بود، سردارانی كه استخوان‌های گرمشان بوی والفجر می‌دهد و بركت شهر جدید پرند هستند.

سپس مدیرعامل شركت عمران شهرهای جدید و نیز قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسكن مهر برای بازدید پروژه باشگاه فرهنگی- ورزشی آینده‌سازان ایران رفتند كه در مجموع ۱۶ هزار مترمربع زیربنا دارد و دو هزار متر آن افتتاح شده است.

عملیات اجرایی این پروژه در ۵ فاز از تیرماه ۹۴ شروع شده و ۷ میلیارد تومان تا كنون برای آن هزینه شده و قرار است اولین مدرسه ورزشی-آموزشی ایران در ۴ طبقه بخش عظیمی از این باشگاه باشد و مهرماه ۹۶ فعالیت خود را با ۱۰۰ دانش‌آموز آغاز كند.

برنامه دیگر این سفر بازدید از بوستان درحال ساخت مشاهیر با مساحت كلی ۳۲ هكتار بود كه فاز اول آن ظرف ۱۸ ماه به بهره‌برداری خواهد رسید و برآورد هزینه كلی این پروژه ۶۰ میلیارد تومان است.

نریمان و مهرآبادی همچنین پروژه ۴۱۲۰ واحدی در شهر پرند را افتتاح كردند و در بازدید از یكی از منازل این طرح در پروژه مهر غدیر در سخنانی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسكن مهر عنوان كرد: در دهه فجر در مجموع ۵ هزار واحد مسكن مهر در تهران افتتاح می‌شود و تا پایان امسال شاهد افتتاح ۳ هزار واحد دیگر خواهیم بود.

مهرآبادی افزود: به مناسبت دهه فجر در كشور ۸۰ هزار واحد مسكن مهر افتتاح می‌شود و تا پایان اسفندماه مجموع واحدهای مسكن مهر افتتاحی كشور در مجموع به یك میلیون و ۸۸۵ هزار واحد خواهد رسید و امیدواریم به زودی تمام تعهدات این حوزه را به انجام برسانیم.

وی همچنین گفت: در دولت تدبیرو امید با وجود تنگناهای موجود بیش از ۵۴ درصد واحدهای مسكن مهر یعنی ۸۴۰ هزار واحد تحویل داده شده است.

نریمان: ساخت ۲۱ مدرسه در سایت‌های مسكن مهر پرند

همچنین محسن نریمان مدیرعامل شركت عمران شهرهای جدید در سخنانی با بیان اینكه در پرند در مجموع ۷۰ هزار واحد مسكن مهر در حال ساخت بوده عنوان كرد: ۱۷ هزار واحد در دولت قبل افتتاح شده و مابقی در دولت جدید در حال افتتاح است.

وی همچنین به ساخت ۲۱ مدرسه در سایت‌های مسكن مهر پرند اشاره كرد و گفت: در ربع قرن قبل از دولت تدبیرو امید تنها ۱۶ مدرسه در پرند موجود بود و امروز توانسته‌ایم از ۸ هزار واحد مسكن مهر مورد تعهد خود در سال جاری ۴۱۲۰ واحد را به بهره‌برداری برسانیم.

پایان بخش این سفر دیدار معاون وزیر راه و شهرسازی با خانواده شهید مسعود پتراكو بود كه سال ۶۴ در شلمچه به شهادت رسیده است.

نظر شما