شناسهٔ خبر: 34452 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در دهه فجر انجام شد:

بهره‌برداری از روکش آسفالت گردنه برزول در استان همدان/ افتتاح مجتمع اداری قروه در شهرستان رزن

افتتاح در هشتمین روز از دهه مبارک فجر، پروژه روکش آسفالت گردنه برزول با حضور استاندار همدان، مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان، فرماندار و سایر مسئولین شهرستان نهاوند به بهره‌برداری رسید، این در حالیست که پروژه مجتمع اداری قروه در جزین در شهرستان رزن با حضور معاون استاندار، فرماندار و مسئولان این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، فرهاد فرزانه در رابطه با این پروژه گفت: این پروژه با هدف افزایش رضایت‌مندی مردم عزیز منطقه، افزایش ایمنی، تسهیل در عبور و مرور و ارتقاء کیفیت و جلوگیری از تخریب قشر رویه انجام شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان افزود: عملیات روکش آسفالت در این محور به طول ۱۲۸۰ متر، به عرض ۱۱ متر و ضخامت آسفالت ۱۱ سانتی‌متر به اتمام رسید و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

گفتنی است برای اتمام این پروژه اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

همچنین پروژه مجتمع اداری قروه در جزین در شهرستان رزن با حضور معاون استاندار، فرماندار و مسئولان این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

 این پروژه در جزین از سال ۹۱ در سه طبقه مجزا به مساحت ۳۴۲ مترمربع ساخته شده است.

طراحی معماری و سازه و برق و تأسیسات این مجتمع توسط واحد مهندسی مدیریت فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی انجام و پس از انجام مراحل مناقصه پیمانکار انتخاب شد.

اعتبار هزینه شده برای تکمیل این پروژه ۵۱۴۶ میلیون ریال است.     

گفتنی است این پروژه در جهت کاهش تردد ارباب‌رجوع و صرفه‌جویی در هزینه برای مراجعه به اداره‌های مرکز استان و شهرستان و کاهش هزینه تعمیر و نگهداری ساختمان‌های اداری ساخته شده است.  

نظر شما