شناسهٔ خبر: 34471 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

باقری مطرح‌کرد:

مهرآباد و مشهد درصدر خدمات‌دهی به مسافران/ نظارت مدیران فرودگاهی بر ارائه‌خدمات فرودگاهی بیشتر شود

بهمن باقری مدیر دفتر نظارت برکیفیت خدمات فرودگاهی گفت: بزرگترین چالش بر سر راه ارتقای خدمات فرودگاهی، میزان نظارت دقیق بر این خدمات است. بنابراین؛ باید نظارت مدیران فرودگاهی بر ارائه خدمات فرودگاهی بیشتر شود.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران؛ بهمن باقری در جریان همایش مدیران ستادی و فرودگاهی کشور اظهار کرد: طی دو سالی که از اجرای طرح ارتقای خدمات فرودگاهی می گذرد، برخی از فرودگاههای کشورمان مانند مهرآباد و مشهد در این زمینه پیشرفت زیادی داشته اند. نکته جالب این که برخی از فرودگاهها که ماموریتی در این باره به آنها محول نشده بود، خودشان اقدامات خوبی انجام داده اند و مدیرانشان بسیار خوب کار کرده اند.

وی با اشاره به دوره ای بودن بررسی وضعیت ارائه خدمات فرودگاهی در فرودگاههای کشور از سوی این دفتر، افزود: پس از بررسی میزان و کیفیت خدمات ارائه شده، بار دیگر این بررسی توسط کارشناسان دفتر نظارت بر خدمات فرودگاهی انجام خواهد شد و مقایسه این بررسی ها با یکدیگر، یقینا حرفهای زیادی برای گفتن خواهد داشت.

باقری با بیان این که دفتر نظارت بر خدمات فرودگاهی بر اساس دستور وزیر راه و شهرسازی و تاکید مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران و با محور تکریم حقوق شهروندی در فرودگاهها تشکیل شده است، ادامه داد: ASQ در حقیقت، ارزیابی و سنجش کیفیت خدمات فرودگاهی از دیدگاه مسافران هوایی است و این بهترین راه سنجش چنین خدماتی در تمامی جهان است.

وی افزود: ASQ همچنین به ما می گوید که ما باید در چه مولفه هایی در فرودگاهها سرمایه گذاری کنیم و باید به فرهنگ و سلایق مردم منطقه ای که فرودگاه در آن قرار دارد، توجه شود. همچنین به ما نشان می دهد که چگونه از سرمایه گذاری در فرودگاهها بهترین نتایج را بگیریم.

مدیر دفتر نظارت بر خدمات فرودگاهی، یکی از دلایل ارتقای خدمات فرودگاهی را جلب نظر ایرلاینهای خارجی دانست که به افزایش ترافیک هوایی عبوری نیز خواهد انجامید.

نظر شما