شناسهٔ خبر: 34533 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بهره‌برداری ۲ راه روستایی در جیرفت

افتتاح ميرشفيع با اشاره به افتتاح راه روستایی کنزته از توابع بخش ساردوئیه اظهار کرد: بهره‌برداری از این طرح با چهار و نیم کیلومتر طول و ۱۳ميليارد ریال اعتبار ۶۳۹ نفر را از نعمت راه آسفالته برخوردار کرده است.

به گزارش پايگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی جنوب كرمان راه روستایی زارین بخش جبالبارز و کنزته بخش ساردوئیه جیرفت به مناسبت دهه مبارک فجر و با حضور معاون ساخت و توسعه آزاد راه‌های و مشاور وزیر در امور روستایی ،نماینده جیرفت و عنبر آباد در مجلس شورای اسلامی و فرماندار جیرفت، مدیر کل راه و شهر سازی جنوب کرمان و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

میرشفیع در حاشیه این افتتاح راه روستایی زارین بخش جبالبارز جیرفت افزود: این طرح با اعتبار ۳۰میلیارد ریال به طول ۱۵کیلومتر به بهره‌برداری رسید.

وی بیان داشت: هشت روستا با ۹۵۳ نفر جمعیت با افتتاح این طرح از نعمت راه آسفالته برخوردار شدند.

ميرشفيع با اشاره به افتتاح راه روستایی کنزته از توابع بخش ساردوئیه اظهار کرد: بهره‌برداری از این طرح با چهار و نیم کیلومتر طول و ۱۳ميليارد ریال اعتبار ۶۳۹ نفر را از نعمت راه آسفالته برخوردار کرده است.

وی ادامه داد: ۹۵کیلومتر راه روستایی امروز با ۱۹۰میلیارد ریال اعتبار در جنوب به بهره‌برداری رسید.

محمد ساردوئی افزود: راه روستای زارین بخش جبالبارز و کنزته بخش ساردوئیه به نمایندگی از ۹۵ کیلومتر راه روستایی در جنوب افتتاح شد.

نظر شما