شناسهٔ خبر: 34550 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

افتتاح پروژه مشارکتی کتابخانه عمومی سلیمانداراب در نهمین روز از دهه فجر

افتتاح علی خاوری مدیر کل راه و شهرسازی گیلان از افتتاح پروژه مشارکتی کتابخانه عمومی سلیمانداراب در نهمین روز از دهه فجر خبر داد.

به گزارش پايگاه‌ خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی گیلان علی خاوری مدیر کل راه و شهرسازی اظهار داشت : در سی و هشتمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و در ایام ا... دهه مبارک فجر ، پروژه مشارکتی کتابخانه عمومی سلیمانداراب رشت به بهره‌برداری رسید.

خاوری افزود : در راستای بازآفرینی محدوده ها و محلات هدف شهری و طرح ساماندهی و توانمندسازی سکونتگاه‌های غیررسمی استان گیلان ، بصورت مشارکتی فیمابین شرکت مادرتخصصی عمران و بهسازی شهری ایران ، اداره کل کتابخانه‌های عمومی و استانداری گیلان به بهره‌برداری رسید.

مدیر کل راه و شهرسازی گیلان در ادامه خاطرنشان کرد و گفت : این پروژه به مساحت عرصه ۷۵۱ مترمربع ، زیربنای کل پروژه ۶۳۰ مترمربع ، اسکلت بتنی و در سه طبقه روی کرسی بنا شده است . همچنین یک کتابخانه سیار با نام قاصدک به بهره‌برداری رسید.

لازم به ذکر است که مجموعه پروژه‌های مشارکتی دیگر محله سلیمانداراب شامل ، سالن ورزشی چند منظوره ( در مرحله بهره‌برداری) ، زمین فوتبال استاندارد ( در مرحله انتخاب پیمانکار توسط شهرداری )، کف‌سازی و آرام‌سازی خیابان دسترسی آرامگاه میرزا کوچک خان ( در دست اجرا با پیشرفت ۴۰ درصدی عملیات روسازی ) و پل عابر پیاده ( در مرحله طراحی ) می‌باشد.

نظر شما