شناسهٔ خبر: 34556 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

افتتاح دو باب مدرسه در ناحیه شهری مهرگان به مناسبت دهه مبارک فجر

محمدحسین حاج میرصادقی همزمان با سفر جمشید انصاری معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور و با حضور همتی استاندار قزوین، دو باب مدرسه در مسکن مهر ناحیه شهری مهرگان که با همت خیرین و همچنین سرمایه گزار بخش خصوصی تکمیل شده، به بهره برداری رسید.

به گزارش پايگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی با اعلام این خبر گفت: مدرسه دخترانه ۲۰ کلاسه دکتر علی ذاکری که به همت خیر مدرسه ساز تکمیل شده با نام خود وی به بهره‌برداری رسید.

محمدحسین حاج میرصادقی با اشاره به اینکه زمین پروژه مذکور توسط اداره کل راه و شهرسازی تامین شده افزود: زیربنای این واحد آموزشی سه طبقه‌ای، یک هزار و ۴۴۷ متر مربع بوده که روند احداث آن تا مرحله اسکلت، سقف و سفت کاری با اعتباری در حدود ۱۰ میلیارد ریال توسط اداره کل راه و شهرسازی انجام گرفته و سپس جهت تکمیل و راه‌اندازی در اختیار نوسازی مدارس قرار گرفته است.

میرصادقی اضافه کرد: بخش‌های تکمیلی پروژه نیز با مشارکت دکتر علی ذاکری خیر مدرسه ساز به انجام رسیده و راه‌اندازی شده است.

مدیر فنی و اجرایی راه و شهرسازی همچنین در خصوص مدرسه دیگری که همزمان با این سفر به بهره‌برداری رسید عنوان کرد: احداث مدرسه شهید عباسپور نیز در زیربنایی به متراژ ۲۷۴۳ متر مربع پس از تامین زمین توسط این اداره کل آغاز شد.

این مقام مسئول اظهار کرد: انجام عملیات احداث این واحد آموزشی تاپایان اسکلت، سقف و سفت کاری با اعتباری نزدیک به ۱۰ میلیارد ریال توسط راه و شهرسازی صورت گرفته و سپس جهت تکمیل و بهره برداری در اختیار بخش خصوصی قرار گرفته است.

گفتنی است در این مراسم علاوه بر انصاری معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور، فریدون همتی استاندار، داود محمدی و حمیده زرآبادی نمایندگان مردم شهرستان‌های قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، علی فرخزاد معاون عمرانی استاندار، منوچهر حبیبی معاون اقتصادی و توسعه منابع استاندار، رضا عسگری فرماندار البرز، مسعود حق لطفی مدیرکل راه و شهرسازی و جمعی از مدیران و مسئولین استانی حضور داشتند.

نظر شما