شناسهٔ خبر: 34559 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آخوندی در جمع خبرنگاران مطرح کرد:

تحقق خروج خودروهای سنگین از کرمانشاه با بهره‌برداری از کمربندی غرب استان/ ادامه كمربندی غربی تا كامیاران بزرگراه می‌شود/ تعیین پیمانکار بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی

آخوندی در جمع وزیر راه و شهرسازی در بازدید از عملیات احداث كمربندی غرب استان كرمانشاه این كمربندی را از محورهای بسیار مهم استان خواند که احداث آن از خواسته‌های مهم مردم كرمانشاه است و بهره‌برداری از آن می‌تواند بخش عمده‌ای از حمل و نقل سنگین داخل شهری را به خارج از شهر كرمانشاه منتقل كند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری عباس آخوندی در حاشیه بازدید از عملیات احداث كمربندی غرب استان كرمانشاه در جمع خبرنگاران گفت: این كمربندی از محورهای بسیار مهم استان به شمار می‌رود كه در صورت تكمیل و بهره‌برداری می‌تواند بخش عمده‌ای از حمل و نقل سنگین داخل شهری را به خارج از شهر كرمانشاه منتقل كند.

آخوندی طول این كمربندی را ۲۵ كیلومتر اعلام كرد و گفت: خوشبختانه تمامی اقدامات لازم برای بهره‌برداری از این كمربندی انجام شده و امید است تا پایان سال جاری به افتتاح برسد.

وزیر راه و شهرسازی احداث كمربندی غربی استان را یكی از خواسته‌های مهم مردم كرمانشاه دانست و افزود: این مهمی است كه هرچه زودتر باید تحقق پیدا كند. قطعا اگر شرایط جوی به ما اجازه می‌داد این پروژه زودتر به پایان می‌رسید.

وی ادامه داد: در ادامه این مسیر به سمت كامیاران می‌رویم كه در حال حاضر بخشی از آن زیر بار رفته است و مابقی آن به پیمانكار واگذار شده است.

این مقام مسئول با تاكید براینكه تلاش می‌كنیم تا پاییز سال آینده ادامه كمربندی غربی استان را تا شهر كامیاران به صورت بزرگراه اجرایی كنیم گفت: با تكمیل این مسیر محور شمالی استان را به نتیجه رسانده و می‌توانیم خبر خوشی را به گوش مردم كرمانشاه برسانیم.

آخوندی ادامه داد: در ادامه این بازدیدها از طرح احداث بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی آموزشی استان كه در حال حاضر وزارت راه و شهرسازی مجری آن بوده و پس از تكمیل ساخت به وزارت بهداشت و درمان واگذار می‌كند بازدید كردیم.

به گفته وی این پروژه در مرحله آغاز بوده و پس از سفر ریاست جمهوری به این استان مقدمات طراحی و مناقصه آن انجام شده است.

وزیر راه و شهرسازی اضافه كرد: همچنین پیمانكاران اجرای پروژه را انتخاب كرده‌ایم كه هم‌اكنون در حال تجهیز كارگاه هستیم. اگر شرایط جوی اجازه دهد عملیات ساختمانی آن را شروع خواهیم كرد تا بتوانیم در نهایت بیمارستانی ۵۴۰ تختخوابی و مجهز را در اختیار مردم استان قرار دهیم.

نظر شما